SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena przygotowanie do zajęć i uczestnictwo studentów w trakcie zajęć
F2. Ocena prowadzonego zebrania
F3. Ocena prowadzonej negocjacji
F4. Ocena wygłoszonej prezentacji
EU1
2,0 - Student nie zna języka angielskiego ogólnego na poziomie C1, w niewielkim stopniu zna język angielski specjalistyczny w zakresie języka biznesu.
3,0 - Student zna język angielski ogólny na poziomie C1 oraz język angielski specjalistyczny w zakresie języka biznesu.
4,0 - Student dobrze zna język angielski ogólny na poziomie C1 oraz język angielski specjalistyczny w zakresie języka biznesu.
5,0 - Student bardzo dobrze zna język angielski ogólny na poziomie C1 oraz język angielski specjalistyczny w zakresie języka biznesu.
EU2
2,0 - Student nie potrafi przygotować różnych wystąpień publicznych ani uczestniczyć w dyskusji w języku angielskim
3,0 - Student potrafi przygotować różne wystąpienia publiczne i uczestniczyć w dyskusji w języku angielskim
4,0 - Student dobrze potrafi przygotować różne wystąpienia publiczne i uczestniczyć w dyskusji w języku angielskim
5,0 - Student bardzo dobrze potrafi przygotować różne wystąpienia publiczne i uczestniczyć w dyskusji w języku angielskim
EU3
2,0 - Student ma trudności z tworzeniem różnych rodzajów wypowiedzi ustnych specjalistycznych w języku angielskim w różnych sytuacjach w interkulturowej komunikacji w biznesie
3,0 - Student potrafi tworzyć różne rodzaje wypowiedzi ustnych specjalistycznych w języku angielskim w różnych sytuacjach w interkulturowej komunikacji w biznesie
4,0 - Student dobrze potrafi tworzyć różne rodzaje wypowiedzi ustnych specjalistycznych w języku angielskim w różnych sytuacjach w interkulturowej komunikacji w biznesie
5,0 - Student bardzo dobrze potrafi tworzyć różne rodzaje wypowiedzi ustnych specjalistycznych w języku angielskim w różnych sytuacjach w interkulturowej komunikacji w biznesie
EU4
2,0 - Student ma kłopoty z odpowiednim określeniem priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
3,0 - Student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
4,0 - Student dobrze potrafi określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
5,0 - Student bardzo dobrze określa priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
EU5
2,0 - Student ma trudności z myśleniem i działaniem w sposób przedsiębiorczy oraz prawidłowym identyfikowaniem i rozstrzyganiem dylematów związanych z wykonywaniem zawodu.
3,0 - Student potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy oraz prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
4,0 - Student z łatwością potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy oraz identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu
5,0 - Student bardzo swobodnie myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
|