SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadanie projektowe (prezentacja zawierająca plan marketingowy)
P1. Kolokwium zaliczeniowe
P2. Egzamin pisemny
EU1
2,0 - Student nie potrafi wskazać zasad zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.
3,0 - Student potrafi wskazać podstawowe zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.
4,0 - Student potrafi wskazać wszystkie zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.
5,0 - Student potrafi wskazać zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej, także uwzględniające założenia rynkowe.
EU2
2,0 - Student nie potrafi opisać zachowań nabywców indywidualnych na rynku sportowym.
3,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym.
4,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i podstawowe elementy na nie wpływające.
5,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i wszystkie elementy na nie wpływające.
EU3
2,0 - Student nie potrafi zaplanować imprezy sportowo-rekreacyjnej.
3,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną.
4,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania.
5,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania wraz z elementami rynkowymi.
EU4
2,0 - Student nie potrafi przygotować założeń dotyczących instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.
3,0 - Student potrafi przygotować podstawowe założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.
4,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.
5,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej i uzasadnić je w kontekście sytuacji rynkowej organizacji.
|