Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Planowanie i organizacja imprez sportowo-rekreacyjnych WZ-ZTS-D1-PISR-06
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

EU 1 – Student potrafi wskazać zasady planowania imprezy sportowo-rekreacyjnej.

EU 2 – Student potrafi opisać zachowania nabywców na rynku sportowym i rekreacyjnym i elementy na nie wpływające.

EU 3 – Student potrafi dokonać segmentacji nabywców indywidualnych i instytucjonalnych na rynku sportowym pod kątem organizacji.

EU 4 – Student potrafi przygotować założenia dotyczące zaplanowania imprezy sportowo-rekreacyjnej.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

F1. Zadanie projektowe (prezentacja zawierająca plan marketingowy)

P1. Kolokwium zaliczeniowe

P2. Egzamin pisemny

EU1

2,0 - Student nie potrafi wskazać zasad zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

3,0 - Student potrafi wskazać podstawowe zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

4,0 - Student potrafi wskazać wszystkie zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej.

5,0 - Student potrafi wskazać zasady zarządzania marketingiem w organizacji sportowej, także uwzględniające założenia rynkowe.

EU2

2,0 - Student nie potrafi opisać zachowań nabywców indywidualnych na rynku sportowym.

3,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym.

4,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i podstawowe elementy na nie wpływające.

5,0 - Student potrafi opisać zachowania nabywców indywidualnych na rynku sportowym i wszystkie elementy na nie wpływające.

EU3

2,0 - Student nie potrafi zaplanować imprezy sportowo-rekreacyjnej.

3,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną.

4,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania.

5,0 - Student potrafi zaplanować imprezę sportowo-rekreacyjną oraz uzasadnić podstawowe etapy jej planowania wraz z elementami rynkowymi.

EU4

2,0 - Student nie potrafi przygotować założeń dotyczących instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

3,0 - Student potrafi przygotować podstawowe założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

4,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej.

5,0 - Student potrafi przygotować założenia dotyczące instrumentarium marketingowego dla organizacji imprezy sportowo-rekreacyjnej i uzasadnić je w kontekście sytuacji rynkowej organizacji.

Zakres tematów:

C 1 - Analiza sportu jako podmiot marketingu. 2h

C 2 - Przykłady marketingu sportu a marketing przez sport. 2h

C 3 - Segmenty klientów na rynku sportowym. 2h

C 4 - Analiza przykładów narzędzi marketingu w sporcie i rekreacji. 2h

C 5 - Etapy planowania działalności marketingowej organizacji sportowej i rekreacyjnej w praktyce. 2h

C 6 - Czynniki wpływające na popyt na rynku sportowo-rekreacyjnym Ćwiczenia w grupach. 2h

C 7 - Planowanie imprezy sportowej na przykładach, praca w grupach. 2h

C 8 - Prawne aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych. Analiza studiów przypadków. 2h

C 9 - Negocjowanie jako element przygotowania imprezy. Praca w grupach. 2h

C 10 - Pozyskiwanie sponsorów imprezy sportowej. Budowa planu sponsorskiego. 2h

C 11 - Planowanie promocji imprezy sportowej. Budowa harmonogramu. 2h

C 12 - Planowanie kanałów dystrybucji w marketingu sportowym. Praca w grupach. 2h

C 13 - Rozliczenia finansowe w kontekście imprezy sportowej i rekreacyjnej. Budowa kosztorysu. 2h

C 14 - Kontrola przebiegu imprezy sportowo-rekreacyjnej. 2h

C 15 - Podsumowanie zajęć. Kolokwium. 2h

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

1. Przewodniki i skrypty

2. Case studies

3. Sprzęt audiowizualny

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 16:15 - 18:00, sala 204
Sławomir Kowalski 14/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Zarządzania - Pawilon B
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)