Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketingowe aspekty turystyki sportowej WZ-ZTS-D1-MATS-06
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

EU 1 – Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowymi oraz rozumie istotę i rolę projektów w zarządzaniu działaniami.

EU 2 – Student rozumie zasady zarządzania marketingu oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania marketingowego.

EU 3 – Student posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania oraz organizowania wykonawstwa i sterowania.

EU 4 – Student posiada umiejętność wykorzystanie nowoczesnych trendów dla planowania zarządzania obiektem.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

F1. Ocena zadań projektowych oraz ćwiczeń realizowanych w trakcie trwania semestru

F2. Egzamin

P1. Ocena dokumentacji projektu

P2. Ocena całościowa projektu przygotowywanego w grupach na podstawie dokumentacji projektu i jego prezentacji

EU1

2,0 - Student nie rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.

3,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej w stopniu podstawowym.

4,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz rozumie istotę i rolę projektów w zarządzaniu działaniami.

5,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz rozumie istotę i rolę projektów w zarządzaniu działaniami, a także jest kreatywny w planowaniu.

EU2

2,0 - Student nie rozumie zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.

3,0 - Student rozumie ogólne zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania marketingowego.

4,0 - Student rozumie szczegółowe zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania marketingowego.

5,0 - Student rozumie zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania oraz potrafi je zastosować

EU3

2,0 - Student nie posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania.

3,0 - Student posiada podstawowe umiejętności w zakresie definiowania i planowania.

4,0 - Student posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania oraz organizowania wykonawstwa i sterowania.

5,0 - Student posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania oraz organizowania wykonawstwa i sterowania oraz potrafi je pokazać.

EU4

2,0 - Student nie posiada umiejętność wykorzystania nowoczesnych trendów

3,0 - Student posiada ogólną umiejętność wykorzystania nowoczesnych trendów dla zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.

4,0 - Student posiada dobre umiejętności wykorzystania nowoczesnych trendów zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.

5,0 - Student posiada dobre umiejętności wykorzystania nowoczesnych trendów zarządzania marketingowego w turystyce sportowej

oraz potrafi je zaaplikować do zarządzania w konkretnym przypadku.

Zakres tematów:

C 1 – Wprowadzenie w problematykę marketingu. Sprawdzenie wiedzy. Praca w grupach. 2h

C 2, 3 – Obecne i przyszłe trendy w zakresie funkcjonowania i zarządzania marketingowego w turystyce. Praca w grupach. 4h

C 4, 5 – Cele turystyki sportowej. Przygotowania do projektów. 4h

C 6, 7 – Zarządzanie marketingiem przed wyjazdem turystycznym (poziomy narodowy, regionalny i lokalny). Praca w grupach ćwiczeniowych. 4h

W 8, 9 – Badania rynku i rola klientów w turystyce sportowej. 4h

W 10, 11, 12 – Analiza wykonalności planów marketingowego zarządzania wyjazdami. Analiza porównawcza projektów. Praca projektowa. 6h

W 13, 14 – Planowanie konkretnych działań marketingowych. Praca projektowa i dyskusja. 4h

W 15 – Podsumowanie zajęć. 2h

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

1. Podręczniki i skrypty

2. Sprzęt audiowizualny

3. Program MS Project

4. Program MS Power Point

5. Tablica

6. Teksty źródłowe/źródła internetowe

7. Formularze/instrukcje do ćwiczeń

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy piątek, 10:15 - 12:00, sala S-20A
Sławomir Kowalski 12/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Zarządzania DS. 4
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)