F1. Zadania przygotowywane w ramach zajęć.
F2. Referat teoretyczny i prezentacja wybranych tematów z zarządzania zasobami ludzkimi za pomocą prezentacji multimedialnej.
P1. Przygotowanie przykładu przebiegu procesu kadrowego w wybranej firmie.
P2. Kolokwium zaliczeniowe w formie testu.
EU1:
2,0 - Student nie posiada umiejętności wykorzystywania wiedzy teoretycznej
na temat zarządzania personelem do opisu i analizowania przebiegu procesu kadrowego w organizacji.
3,0 - Student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej na temat zarządzania personelem do opisu i analizowania przebiegu procesu kadrowego
w organizacji.
4,0 - Student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu zarządzania personelem i analizowania przebiegu procesu kadrowego w organizacji.
5,0 - Student posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej do opisu i analizowania zarządzania personelem oraz przebiegu procesu kadrowego w organizacji.
EU2:
2,0 - Student nie zna metod
i narzędzi, w tym technik zarządzania zasobami ludzkimi.
3,0 - Student potrafi wymienić metody i narzędzia, techniki tworzenia modelu zarządzania zasobami ludzkimi.
4,0 - Student potrafi wymienić metody i narzędzia, w tym techniki tworzenia modeli zarządzania zasobami ludzkimi, posiada także umiejętność ich charakterystyki.
5,0 - Student nie tylko potrafi wymienić metody i narzędzia, w tym techniki tworzenia modeli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, ale także posiada umiejętność ich charakterystyki, pogłębionej i wzbogaconej o dobór elementów kompetencji kadrowych.
EU3:
2,0 - Student nie posiada wiedzy oraz umiejętności obserwacji przebiegu procesu kadrowego.
3,0 - Student posiada wiedzę oraz umiejętność dostrzegania i obserwacji realizacji etapów procesu kadrowego, jednak nie umie dokonać opisu tych etapów, ograniczając się do ich wymieniania.
4,0 - Student nie tylko posiada wiedzę oraz umiejętność dostrzegania
i obserwacji przebiegu procesu kadrowego w organizacji, ale potrafi także dokonać teoretycznej charakterystyki jego etapów.
5,0 - Student posiada wiedzę oraz umiejętności dostrzegania, obserwacji przebiegu procesu kadrowego w organizacji. pogłębionej i wzbogaconej
o wyjaśnianie wzajemnych relacji między poszczególnymi etapami.
EU4:
2,0 - Student nie posiada umiejętność korzystania ze źródeł literaturowych oraz nie potrafi korzystać z poznanej wiedzy dotyczącej kierowania personelem.
3,0 - Student posiada umiejętność korzystania ze źródeł literaturowych oraz stara się korzystać w praktyce z poznanej wiedzy dotyczącej kierowania personelem.
4,0 - Student nie tylko posiada umiejętność korzystania ze źródeł literaturowych, ale stara się także korzystać z poznanej wiedzy dotyczącej kierowania personelem w celu konstruowania systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji.
5,0 - Student posiada umiejętność korzystania ze źródeł literaturowych oraz wykorzystania poznanej i pogłębionej wiedzy dotyczącej kierowania personelem w celu konstruowania systemu zarządzania zasobami ludzkimi
w organizacji.
|