F1. Praca w grupach
F2. Aktywność i zadania do rozwiązania na zajęciach
P1. Prace zaliczeniowe
P2. Zaliczenie wykładu na ocenę w formie testu
EU1
2,0 –Student nie potrafi posługiwać się narzędziami internetowymi w celach marketingowych. Ma trudności ze zrozumieniem pojęć i zasad ich wykorzystania.
3,0 –Student słano potrafi posługiwać się narzędziami internetowymi w celach marketingowych. Ma też niewielkie trudności ze zrozumieniem pojęć i zasad ich wykorzystania.
4,0 – Student potrafi posługiwać się narzędziami internetowymi w celach marketingowych w sposób umiejętny. Łatwo rozumie pojęcia i zasady wykorzystania narzędzi w Internecie.
5,0 – Student biegle potrafi posługiwać się narzędziami internetowymi w celach marketingowych. Nie ma żadnych problemów ze zrozumieniem pojęć wykorzystuje je bardzo umiejętnie.
EU2
2,0 –Student nie umie opisać podstawowych technologii internetowych i mobilne oraz słabo porusza się w tej tematyce. Nie rozumie podstawowych pojęć i nie potrafi ich rozwinąć.
3,0 –Student słabo umie opisać podstawowe technologie internetowe i mobilne oraz prawidłowo porusza się w tej tematyce. Rozumie jedynie podstawowe pojęcia i potrafi je rozwinąć.
4,0 – Student umiejętnie opisuje pojęcia z zakresu technologii internetowych i mobilnych oraz prawidłowo porusza się w tej tematyce. Rozumie podstawowe pojęcia i potrafi je rozwinąć.
5,0 - Student bardzo umiejętnie umie opisać podstawowe technologie internetowe i mobilne oraz sprawnie porusza się w tej tematyce. Rozumie doskonale podstawowe pojęcia i potrafi je rozwinąć.
EU3
2,0 –Student nie potrafi stworzyć planu działań marketingowych w Internecie.
3,0 –Student potrafi stworzyć podstawowy i typowy plan działań marketingowych w Internecie.
4,0 – Student potrafi stworzyć ciekawy plan działań marketingowych w Internecie, ale bez elementów nowatorskich.
5,0 - Student potrafi stworzyć odkrywczy plan działań marketingowych w Internecie. W jego budowie posługuje się narzędziami w sposób sprawny.
EU4
2,0 –Student nie potrafi wykorzystywać możliwości, które dają portale społecznościowe i rozumie ich działanie. Nie rozumie ich działania.
3,0 –Student potrafi w typowy sposób wykorzystywać możliwości, które dają portale społecznościowe i rozumie ich działanie.
4,0 – Student potrafi ciekawie wykorzystywać możliwości, które dają portale społecznościowe i rozumie ich działanie, ale nie jest to odkrywcze.
5,0 - Student potrafi wykorzystywać możliwości, które dają portale społecznościowe. Robi to w sposób odkrywczy i znamionujący doskonałe rozumienie mechanizmów ich działania.
|