Literatura: |
Literatura podstawowa:
1. Fichtenholz G.M., Rachunek różniczkowy i całkowy, t.1, PWN, Warszawa 2011
2. Krysicki W., Włodarski L., Analiza matematyczna w zadaniach, cz.1, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2015
3. Gewert M., Skoczylas Z., Analiza matematyczna 1. Definicje, twierdzenia, wzory, Matematyka dla studentów Politechniki Wrocławskiej, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2015.
4. Gewert M., Skoczylas Z., Analiza matematyczna 1. Przykłady i zadania, Matematyka dla studentów politechnik, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2018.
5. Gewert M., Skoczylas Z,.Algebra liniowa.Przykłady i zadania Matematyka dla studentów politechnik, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2017.
6. Gurgul H, Suder M. Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Wyd. Nieoczywiste, Warszawa 2020
Literatura uzupełniająca
1. Kowalczyk R., Niedziałkowksi K., Obczyński C., Granice i pochodne. Metody rozwiązywania zadań. PWN, Warszawa2019
2. Kowalczyk R., Niedziałkowksi K., Obczyński C., Całki. Metody rozwiązywania zadań. PWN, Warszawa2012
3. Krych M., Analiza matematyczna dla ekonomistów, wyd. UW, Warszawa 2010
4. Szopa H., Matematyka dla studentów Wydziału Zarządzania, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2005
5. Włodarczyk A., Skrodzka W., Modelowanie procesów decyzyjnych na rynku funduszy inwestycyjnych z wykorzystaniem przełącznikowego modelu Treynora-Mazury’ego, Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, „Zarządzanie i Finanse”, vol. 11, nr 4/2013.
Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.
|
Metody i kryteria oceniania: |
F1. Bieżąca ocena aktywności studenta
F2. Ocena umiejętności zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do rozwiązywania problemów praktycznych
F3 Kolokwia sprawdzające efekty nauczania na poszczególnych etapach kształcenia
P1.Kompleksowa ocena pracy studenta w całym semestrze z uwzględnieniem ocen cząstkowych
EU1:
2,0 Student nie opanował min w 51% wiedzy z zakresu logiki dwu- i wielowartościowej
3.0 Student opanował wiedzę logiki dwu- i wielowartościowej w zakresie 51%-70%
4.0 Student opanował wiedzę logiki dwu- i wielowartościowej w zakresie 71%-90%
5.0 Student opanował wiedzę z zakresu logiki dwu- i wielowartościowej w 91%-100%
EU2:
2.0 Student nie opanował min w 51% wiedzy z zakresu rozwiązywania równań macierzowych
3.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązywania równań macierzowych w zakresie 51%-70%
4.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązywania równań macierzowych w zakresie 71%-90%
5.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązywania równań macierzowych w zakresie 91%-100%
EU3:
2.0 Student nie opanował min w 51% wiedzy z zakresu rozwiązywania układów równań
3.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązywania układów równań w zakresie 51%-70%
4.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w
zakresie rozwiązywania układów równań w zakresie 71%-90%
5.0 Student opanował wiedzę i umiejętności w
zakresie rozwiązywania układów równań w zakresie 91%-100%
EU4:
2.0 Student nie potrafi umiejętnie zidentyfikować własności ciągów
3.0 Student potrafi umiejętnie zidentyfikować własności ciągów w zakresie 51%-70%
4.0 Student potrafi umiejętnie zidentyfikować własności ciągów w zakresie 71%-80%
5.0 Student potrafi umiejętnie zidentyfikować własności ciągów w zakresie 91%-100%
|