SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Przygotowanie tekstów źródłowych
F2. Prezentacja wiedzy podręcznikowej oraz interpretacja tekstów
P1. Kolokwium zaliczeniowe z ćwiczeń sprawdzające przyswojenie omawianych zagadnień
Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi przedstawić aspektów funkcjonowania
jednostki i grup w ramach mikrostruktur i
makrostruktur aspołecznych (dst) Student potrafi przedstawić aspekty
funkcjonowania jednostki i grup w ramach mikrostruktur i makrostruktur
aspołecznych, ale niepotrafi ich wyjaśnić (db) Student potrafi
wyjaśnić aspekty funkcjonowania jednostki i grup w ramach mikrostruktur i
makrostruktur aspołecznych (bdb) Student potrafi wyjaśnić aspekty funkcjonowania jednostki i grup w ramach mikrostruktur i makrostruktur aspołecznych nawybranych przez siebieprzykładach
Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi przedstawić podstawowych
zjawisk społecznych zachodzących w organizacjach społecznych i w podmiotach gospodarczych. (dst) Student potrafi przedstawić
podstawowe zjawiska społeczne zachodzące w organizacjach społecznych i w
podmiotach gospodarczych, ale nie potrafi ich wyjaśnić. (db) Student potrafi
wyjaśnić podstawowe zjawiska społeczne zachodzące w organizacjach społecznych i w podmiotach gospodarczych. (bdb) Student potrafi wyjaśnić
podstawowe zjawiska społeczne zachodzące w organizacjach społecznych
i w podmiotach gospodarczych na wybranych przez siebie przykładach.
Efekt 3 (ndst) Student nie potrafi przedstawić procesów opisywanych w ramach socjologii i psychologii i nie rozumie przyczyn ich przebiegu. (dst) Student potrafi przedstawić procesy opisywane w ramach socjologii i psychologii, ale nie rozumie przyczyn ich przebiegu i nie potrafi ich analizować. (db) Student potrafi analizować procesy opisywane w ramach socjologii i psychologii i rozumie przyczyny ich przebiegu. (bdb) Student potrafi analizować procesy opisywane w ramach socjologii i psychologii na wybranych przez siebie przykładach, rozumie przyczyny ich przebiegu.
|