SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadania projektowe
F2. Ocena sprawozdań z wykonanych zadań
P1. Ocena projektu systemu informatycznego
Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi dokonać podziału podstawowych rodzajów zagrożeń. Student potrafi dokonać podziału podstawowych rodzajów zagrożeń. Nie potrafi scharakteryzować etapów procesu zarządzania kryzysowego. (dst) Student potrafi dokonać podziału podstawowych rodzajów zagrożeń. Potrafi scharakteryzować etapy procesu zarządzania kryzysowego. Nie potrafi określić zadań administracji rządowej, wojewódzkiej oraz lokalnej w zakresie zarządzania kryzysowego. (db) Student potrafi dokonać podziału podstawowych rodzajów zagrożeń. Potrafi scharakteryzować etapy procesu zarządzania kryzysowego. (bdb) Potrafi określić zadania administracji rządowej, wojewódzkiej oraz lokalnej w zakresie zarządzania kryzysowego. Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi scharakteryzować technologii i standardów informatycznych wykorzystywanych w systemach zarządzania kryzysowego. (dst) Student potrafi scharakteryzować technologie informatyczne wykorzystywane w systemach zarządzania kryzysowego.(bdb) Student potrafi scharakteryzować technologie i standardy informatyczne wykorzystywane w systemach zarządzania kryzysowego. Nie potrafi omówić narzędzi wspomagających monitorowanie zagrożeń.(bdb) Student potrafi scharakteryzować technologie i standardy informatyczne wykorzystywane w systemach zarządzania kryzysowego. Potrafi omówić narzędzia wspomagające monitorowanie zagrożeń.
Efekt 3 (ndst) Student nie potrafi zaprojektować systemu informatycznego przeznaczonego do wspomagania zarządzania kryzysowego. (dst) Student potrafi zaprojektować prosty system informatyczny przeznaczony do wspomagania zarządzania kryzysowego. (db) Student potrafi zaprojektować system informatyczny przeznaczony do wspomagania zarządzania kryzysowego z uwzględnieniem wymagań funkcjonalnych. (bdb) Student potrafi zaprojektować złożony system informatyczny przeznaczony do wspomagania zarządzania kryzysowego z uwzględnieniem wymagań funkcjonalnych, architektury oraz składowych systemu.
Efekt 4 (ndst) Student nie potrafi zbudować własnej aplikacji eksperckiej. Student nie potrafi zaprezentować podstawowych informacji dotyczących systemów ekspertowych. (dst) Student potrafi zaprezentować funkcjonalność systemu CAKE i PC-Shell pod kątem budowy systemu eksperckiego. Potrafi omówić budowę systemów ekspertowych i wskazać obszary zastosowania. (db) Student potrafi zbudować własną aplikację ekspercką bez źródeł wiedzy dla wybranego zagadnienia problemowego. Potrafi omówić różnicę między aplikacją bez źródeł wiedzy i ze źródłami wiedzy. (bdb) Student potrafi zbudować zarówno aplikację bez źródeł wiedzy jak i ze źródłami dla wybranego zagadnienia problemowego. Potrafi analizować uzyskane wyniki i samodzielnie generować wnioski. Potrafi rozbudować dowolną aplikację ekspercką opracowaną za pomocą modułu CAKE pakietu Sphinx 4.0.
|