SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena z zadań i aktywności wykonanych w e-learningu
P1. Ocena z pracy zaliczeniowej semestralnej
Efekt 1 – Student posiada wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy celów i zadań logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(NDST) Student nie posiada wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie identyfikacji i analizy celów i zadań logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(DST) Student posiada podstawową wiedzę teoretyczną lecz nie posiada umiejętności praktycznych w zakresie identyfikacji i analizy celów i zadań logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(DB) Student posiada wybiórczą wiedzę teoretyczną i wybiórcze umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy celów i zadań logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(BDB) Student posiada gruntowną wiedzę teoretyczną i zaawansowane umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy celów i zadań logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Efekt 2 – Student posiada wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy głównych i pomocniczych obszarów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(NDST) Student nie posiada wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w zakresie identyfikacji i analizy głównych i pomocniczych obszarów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(DST) Student posiada podstawową wiedzę teoretyczną lecz nie posiada umiejętności praktycznych w zakresie identyfikacji i analizy głównych i pomocniczych obszarów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(DB) Student posiada wybiórczą wiedzę teoretyczną i wybiórcze umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy głównych i pomocniczych obszarów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
(BDB) Student posiada gruntowną wiedzę teoretyczną i zaawansowane umiejętności praktyczne w zakresie identyfikacji i analizy głównych i pomocniczych obszarów logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Efekt 3 - Student posiada wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu systemowym.
(NDST) Student nie posiada wiedzy teoretycznej z zakresu logistyki w ujęciu systemowym.
(DST) Student posiada elementarną wiedzę teoretyczną z zakresu logistyki w ujęciu systemowym.
(DB) Student posiada wybiórczą wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu systemowym.
(BDB) Student posiada gruntowną wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu systemowym.
Efekt 4 - Student posiada wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu procesowym.
(NDST) Student nie posiada wiedzy teoretycznej z zakresu logistyki w ujęciu procesowym.
(DST) Student posiada elementarną wiedzę teoretyczną z zakresu logistyki w ujęciu procesowym.
(DB) Student posiada wybiórczą wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu procesowym.
(BDB) Student posiada gruntowną wiedzę teoretyczną z zakresu
logistyki w ujęciu procesowym.
|