SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Bieżąca ocena aktywności studenta
F2. Ocena kreatywności w pracach zespołowych
F3. Kolokwia sprawdzające efekty nauczania na poszczególnych etapach kształcenia oraz umiejętności wykorzystania poznanych pakietów komputerowych
P1. Kompleksowa ocena pracy studentów w całym semestrze z uwzględnieniem ocen cząstkowych
EK 1
(ndst) Student nie zna zasad modelowania zjawisk gospodarczych.
(dst) Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych.
(db) Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych, a także potrafi zdefiniować problem decyzyjny .
(bdb) Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych, potrafi zdefiniować problem decyzyjny i zapisać go w postaci modelu matematycznego.
EK 2
(ndst) Student nie zna metod poszukiwania rozwiązań optymalnych.
(dst) Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych.
(db) Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych i przypisać je do konkretnych przypadków.
(bdb) Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych i przypisać je do konkretnych przypadków, a także krytycznie odnieść się do możliwości w zakresie uzyskania rozwiązania optymalnego.
EK 3
(ndst) Student nie umie znaleźć i zinterpretować optymalnego rozwiązania dla zadanego problemu oraz nie potrafi przeprowadzić analizy wrażliwości.
(dst) Student potrafi znaleźć zbiór rozwiązań dopuszczalnych.
(db) Student umie znaleźć optymalne rozwiązanie oraz wskazać zakres analizy wrażliwości dla tego rozwiązania.
(bdb) Student umie znaleźć i zinterpretować optymalne rozwiązanie dla zadanego problemu oraz przeprowadzić analizę wrażliwości.
EK 4
(ndst) Student nie wykazuje kompetencji w aktywnym i kreatywnym łączeniu wiedzy z zakresu badań operacyjnych i zjawisk społeczno-ekonomicznych.
(dst) Student zauważa niektóre związki pomiędzy badaniami operacyjnymi i zjawiskami społeczno-ekonomicznymi.
(db) Student umiejętnie łączy poznaną wiedzę z zakresu badań operacyjnych z analizą rzeczywistych zjawisk społeczno-ekonomicznych.
(bdb) Student wykazuje kompetencje w aktywnym i kreatywnym łączeniu wiedzy z zakresu badań operacyjnych i zjawisk społeczno-ekonomicznych.
|