SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadania do rozwiązania tzw. Casusy.
F2. Prezentacja wykonanych zadań na zajęciach.
P1. Praca zaliczeniowa
Efekt 1
(NDST) Student nie potrafi wyjaśnić pojęcia działalność gospodarcza
(DST) Student zna pojęcie działalności gospodarczej
(DB) Student zna pojęcie działalności gospodarczej i wie jakie są elementy i zasady
(BDB) Student zna pojęcie działalności gospodarczej i wie jakie są elementy i zasady i umie je opisać
Efekt 2
(NDST) Student nie zna
podstawowych źródeł prawa gospodarczego
(DST) Student zna podstawowe źródła prawa gospodarczego
(DB) Student zna podstawowe źródła prawa gospodarczego i umie je scharakteryzować.
(BDB) Student zna podstawowe źródła prawa gospodarczego i umie je scharakteryzować i porównać.
Efekt 3
(NDST) Student nie potrafi wyjaśnić czym jest KRS
(DST) Student umie wyjaśnić czym jest KRS
(DB) Student umie wyjaśnić czym jest KRS i z jakich rejestrów się składa
(BDB) Student umie wyjaśnić czym jest KRS i z jakich rejestrów się składa oraz jakie są zasady jego funkcjonowania
Efekt 4
(NDST) Student nie wie jakie występują spółki prawa handlowego
(DST) Student wie jakie są spółki prawa handlowego
(DB) Student wie jakie są spółki prawa handlowego i umie je opisać
(BDB) Student wie jakie są spółki prawa handlowego i umie je opisać i scharakteryzować
Efekt 5
(NDST) Student nie zna pojęcia ochrona konkurencji i konsumentów, prawo upadłościowe i naprawcze
(DST) Student zna pojęcie ochrona konkurencji i konsumentów, prawo upadłościowe i naprawcze
(DB) Student zna pojęcie ochrona konkurencji i konsumentów, prawo upadłościowe i naprawcze i umie podać źródła
(BDB) Student zna pojęcie ochrona konkurencji i konsumentów, prawo upadłościowe i naprawcze i umie podać źródła, umie je omówić i porównać
|