SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
P1. Pisemny sprawdzian podsumowujący z połowy zakresu przedmiotu.
P2. Pisemny sprawdzian podsumowujący z całości zakresu przedmiotu.
F1. Ocena wykonania i prezentacji projektów własnych studentów.
F2. Ocena przygotowania i udziału w dyskusjach na ćwiczeniach.
Efekt 1
(nst) Student nie rozpoznaje i nie rozróżnia podstawowych pojęć w socjologii pracy dotyczących organizacji pracy, przedsiębiorstwa, roli pracownika, stosunków pracy i ich przemian.
(dst) Student rozpoznaje i rozróżnia podstawowe pojęcia w socjologii pracy dotyczące organizacji pracy, przedsiębiorstwa, roli pracownika, stosunków pracy i ich przemian, tylko w stopniu podstawowym.
(db) Student rozpoznaje i rozróżnia podstawowe pojęcia w socjologii pracy dotyczące organizacji pracy, przedsiębiorstwa, roli pracownika, stosunków pracy i ich przemian.
(bdb) Student rozpoznaje i rozróżnia podstawowe pojęcia w socjologii pracy dotyczące organizacji pracy, przedsiębiorstwa, roli pracownika, stosunków pracy i ich przemian i potrafi podać przykłady.
Efekt 2
(nst) Student nie umie zdiagnozować jak również wyjaśnić współczesnych problemów pracy z perspektywy socjologicznej.
(dst) Student umie zdiagnozować i wyjaśnić współczesne problemy pracy z perspektywy socjologicznej, tylko w stopniu podstawowym.
(db) Student umie zdiagnozować i wyjaśnić współczesne problemy pracy z perspektywy socjologicznej.
(bdb) Student umie zdiagnozować i wyjaśnić współczesne problemy pracy z perspektywy socjologicznej i potrafi podać przykłady.
Efekt 3
(nst) Student nie posiada wiedzy na temat relacji i więzi społecznych budowanych w kontekście wykonywanej pracy, a także powstających na ich fundamencie norm i reguł życia społecznego.
(dst) Student ma wiedzę na temat relacji i więzi społecznych budowanych w kontekście wykonywanej pracy, a także powstających na ich fundamencie norm i reguł życia społecznego, tylko w stopniu podstawowym.
(db) Student ma wiedzę na temat relacji i więzi społecznych budowanych w kontekście wykonywanej pracy, a także powstających na ich fundamencie norm i reguł życia społecznego.
(bdb) Student ma wiedzę na temat relacji i więzi społecznych budowanych w kontekście wykonywanej pracy, a także powstających na ich fundamencie norm i reguł życia społecznego i potrafi podać przykłady.
|