P1. Prezentacja wykonanych zadań w wersji elektronicznej.
EK1 (ndst) Student nie rozróżnia żadnych typów i rodzajów fuzji i przejęć oraz motywów ich podejmowania (dst) Student rozróżnia nieliczne typy i rodzaje fuzji i przejęć oraz motywy ich podejmowania (db) Student rozróżnia wszystkie typy i rodzaje fuzji i przejęć oraz motywy ich podejmowania. (bdb) Student rozróżnia wszystkie typy i rodzaje fuzji i przejęć oraz motywy ich podejmowania. Potrafi również wskazać zalety i wady poszczególnych typów połączeń.
EK2 (ndst) Student nie potrafi wskazać metod analitycznych i przeprowadzić odpowiednie analizy przedsiębiorstw będących podstawą do przeprowadzenia połączenia organizacji. (dst) Student potrafi wskazać metody analityczne ale nie potrafi ich zastosować do odpowiednie analizy przedsiębiorstw będących podstawą do przeprowadzenia połączenia organizacji. (db) Student potrafi wskazać metody analityczne oraz zastosować je do odpowiednich analizy przedsiębiorstw będących podstawą do przeprowadzenia połączenia organizacji. (bdb) Student potrafi wskazać metody analityczne oraz zastosować je do odpowiednich analizy przedsiębiorstw będących podstawą do przeprowadzenia połączenia organizacji a także dokonać prawidłowego wnioskowania.
EK3 (ndst) Student nie potrafi prawidłowo zidentyfikować korzyści i ryzyka fuzji i przejęć. Student nie potrafi scharakteryzować kulturowych aspektów w procesach fuzji i przejęć (dst) Student wybiórczo potrafi zidentyfikować korzyści i ryzyka fuzji i przejęć i nie jest w stanie odnieść wiadomości teoretycznych do praktyki gospodarczej.Student wybiórczo scharakteryzuje kulturowe aspekty w procesach fuzji i przejęć (db) Student w kompletny i przejrzysty sposób identyfikuje korzyści i ryzyko fuzji i przejęć ale nie jest w stanie odnieść wiadomości teoretycznych do praktyki gospodarczej.Student scharakteryzuje większość kulturowych aspekty w procesach fuzji i przejęć. (bdb) Student w kompletny i przejrzysty sposób identyfikuje korzyści i ryzyko fuzji i przejęć oraz odnosi wiadomości teoretyczne do praktyki gospodarczej. Student scharakteryzuje większość kulturowych aspekty w procesach fuzji i przejęć i potrafi wskazać ich przykłady.
EK4 (ndst) Student nie identyfikuje skali fuzji i przejęć w Polsce i na świecie w oparciu o dostępne dane (dst) Student identyfikuje skalę fuzji i przejęć w Polsce i na świecie ale nie potwierdza tego żadnymi danymi. (db) Student identyfikuje skalę fuzji i przejęć w Polsce i na świecie w oparciu o dostępne dane (bdb) Student identyfikuje skalę fuzji i przejęć w Polsce i na świecie w oparciu o dostępne dane oraz potrafi wskazać przyszłe trendy rozwojowe dla procesu konsolidacji.
|