SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Aktywność na zajęciach
F2. Ćwiczenia praktyczne w grupach
F3. Ocena prezentacji opracowanych zagadnień – dyskusja na ocenę
F4. Ocena z zadań wykonywanych na platformie e-learningowej
P1. Kolokwium zaliczeniowe
P2. Egzamin pisemny (w formie testu)
EU 1
2,0 -Student nie potrafi wskazać żadnej metody ani koncepcji związanej
z zarządzaniem przedsiębiorstwem.
3,0 -Student potrafi wybiórczo wskazać metody i koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem.
4,0 -Student potrafi wskazać większość metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem.
5,0 -Student potrafi wskazać metody i koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami oraz potrafi je zinterpretować.
EU 2
2,0 -Student nie zna zasad ani instrumentów zarządzania. Student nie identyfikuje szczebli zarządzania.
3,0 -Student rozpoznaje niektóre zasady oraz instrumenty zarządzania, ale nie potrafi umiejscowić ich w strukturze przedsiębiorstwa.
4,0 -Student rozpoznaje wybrane zasady oraz instrumenty zarządzania i potrafi umiejscowić je w strukturze przedsiębiorstwa.
5,0 -Student rozpoznaje wybrane zasady oraz instrumenty zarządzania
i potrafi przypisać je do odpowiednich szczebli zarządzania.
EU 3
2,0 -Student nie zna podstawowych rodzajów struktur organizacyjnych. Student nie zna elementów otoczenia przedsiębiorstwa.
3,0 -Student zna wybrane struktury organizacyjne, ale nie potrafi odnieść ich do funkcjonujących przedsiębiorstw.
4,0 -Student zna podstawowe struktury organizacyjne przedsiębiorstw i potrafi je odnieść do funkcjonujących przedsiębiorstw.
5,0 -Student potrafi wskazać i scharakteryzować dowolne przedsiębiorstwo ze względu na jego strukturę oraz powiązanie
z otoczeniem. zewnętrznym
EU 4
2,0 -Student nie posiada umiejętności praktycznego zastosowania funkcji zarządzania w przedsiębiorstwie.
3,0 -Student potrafi w praktyce zastosować wybiórcze funkcje zarządzania. 4,0 -Student potrafi w praktyce zastosować większość funkcji zarządzania. 5,0 -Student potrafi wskazać praktyczne zastosowania funkcji zarządzania w przedsiębiorstwie oraz zinterpretować je.
|