F1. Ocena prezentacji wykonanych projektów oraz zadań grupowych w ramach aktywności na zajęciach.
P1. Egzamin pisemny
Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (dst) Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (db) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie. (bdb) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.
Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi podać zasad strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (dst) Student potrafi podać zasady strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (db) Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (bdb) Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
Efekt 3 (ndst) Student nie zna zasad proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
Efekt 4 (ndst) Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
|