Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing partnerski w handlu i dystrybucji WZ-LOG-D2-ZLwH-MP-04
Ćwiczenia (CW) Semestr zimowy 2019/2020

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Efekty uczenia się:

EU 1 - Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

EU 2 - Student potrafi stworzyć koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EU 3 - Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EU 4 - Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Metody i kryteria oceniania:

F1. Ocena prezentacji wykonanych projektów oraz zadań grupowych w ramach aktywności na zajęciach.

P1. Egzamin pisemny

Efekt 1 (ndst) Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (dst) Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego. (db) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie. (bdb) Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

Efekt 2 (ndst) Student nie potrafi podać zasad strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (dst) Student potrafi podać zasady strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (db) Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją. (bdb) Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

Efekt 3 (ndst) Student nie zna zasad proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

Efekt 4 (ndst) Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (dst) Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (db) Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego. (bdb) Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Zakres tematów:

C1-2 Omówienie programu zajęć, wyznaczenie zadań do realizacji, podanie literatury, omówienie sposobu oceniania itp. Przypomnienie pojęć i reguł marketingu, dyskusja nad specyfiką marketingu w handlu i usługach. 2h

C3-6 Praca w zespołach – studium przypadku dotyczące stosowania marketingu usług na wybranym przykładzie. 4h

C7-10 Realizacja projektu dotyczącego marketingu relacji dla wybranej firmy (praca zespołowa). 4h

C11-12 Praca w zespołach – badanie zadowolenia klienta . 2h

C13-14 Praca w zespołach – mapa empatii klienta. 2h

C15-18 Prezentacje projektu dotyczącego specyfiki systemu CRM, baz danych o klientach i programów lojalnościowych w organizacji. 4h

C19-22 Przygotowanie i prezentacja projektu dotyczącego badania jakości usług wybranych podmiotów.4h

C23-24 Praca w zespołach – budowanie relacji z klientem w handlu i dystrybucji.2h

C25-26 Praca w zespołach – marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie świadczącym usługi z zakresu handlu bądź/i dystrybucji.2h

C27-28 Prezentacje projektu dotyczącego społeczności wokół marki i trendów w otoczeniu organizacji.2h

C29-30 Prezentacje projektu dotyczącego społeczności wokół marki i trendów w otoczeniu organizacji. Podsumowanie zajęć. Wystawienie ocen.2h

Metody dydaktyczne:

1. Podręczniki, artykuły, filmy, fotografie, materiały firmowe itd.

2. Sprzęt audiowizualny.

3. Komputer – Internet.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Katarzyna Łazorko 18/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-4 (2024-07-15)