F1. Indywidualna odpowiedź studenta w czasie zajęć
F2. Test teoretyczny
P1. Kolokwium zaliczeniowe
EU1:
2,0 -Student nie zna definicji oraz podstawowych funkcji i zasad rachunkowości. Nie potrafi określić znaczenia rachunkowości
w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
3,0 -Student potrafi zdefiniować pojęcie rachunkowości oraz posiada wiedzę na temat procesu informacyjnego rachunkowości w przedsiębiorstwie. Zna strukturę i funkcje rachunkowości w przedsiębiorstwie.
4,0 -Student zna nie tylko strukturę i funkcje rachunkowości w przedsiębiorstwie oraz posiada wiedzę na temat procesu informacyjnego rachunkowości, ale również potrafi wymienić i opisać zasady prawidłowej rachunkowości. Zna krajowe i międzynarodowe regulacje prawne rachunkowości.
5,0 -Student zna strukturę i funkcje rachunkowości w przedsiębiorstwie oraz posiada wiedzę na temat procesu informacyjnego rachunkowości. Potrafi wymienić i opisać zasady prawidłowej rachunkowości oraz zna i potrafi omówić krajowe i międzynarodowe regulacje prawne rachunkowości. Posiada wiedzę na temat dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych.
EU2:
2,0 -Student nie potrafi wymienić elementów majątku przedsiębiorstwa oraz źródeł jego pochodzenia używając poprawnej terminologii. Nie potrafi sporządzić bilansu.
3,0 -Student potrafi wymienić elementy majątku przedsiębiorstwa i źródeł jego pochodzenia używając poprawnej terminologii oraz sklasyfikować je w podstawowe grupy.
4,0 -Student potrafi wymienić elementy majątku przedsiębiorstwa
i źródeł jego pochodzenia używając poprawnej terminologii. Potrafi nie tylko sklasyfikować je w bardziej szczegółowe grupy ale również grupy te scharakteryzować (opisać). Umie sporządzić bilans.
5,0 -Student potrafi biegle wymienić i sklasyfikować elementy majątku i źródeł jego pochodzenia oraz scharakteryzować ich poszczególne grupy. Wiedza ta pozwala studentowi na sporządzanie bilansu szczegółowego.
EU3:
2,0 -Student nie zna budowy i zasad funkcjonowania konta. Nie potrafi dokonać księgowania zgodnie z zasadą podwójnego zapisu.
3,0 -Student posiada podstawową wiedzę na temat konta. Zna zasady funkcjonowania kont bilansowych i wynikowych. Potrafi dokonać prostych księgowań zgodnie z zasadą podwójnego zapisu. Nie potrafi jednak wskazać (wyróżnić, rozróżnić) operacji wynikowych i bilansowych.
4,0 -Student nie tylko zna zasady funkcjonowania kont bilansowych
i wynikowych ale potrafi również dokonać podziału
i łączenia kont. Potrafi dokonać księgowań zgodnie z zasadą podwójnego zapisu z rozróżnieniem operacji bilansowych i wynikowych.
5,0 -Student zna zasady funkcjonowania kont, ich łączenia i podziału. Potrafi sprawnie dokonać prawidłowych księgowań na kontach ze wskazaniem operacji bilansowych i wynikowych. Zna istotę i pojęcie wyniku finansowego oraz potrafi dokonać księgowego ustalenia wyniku finansowego.
EU4:
2,0 -Student w żaden sposób nie potrafi zdefiniować pojęcia kosztów i przychodów.
3,0 -Potrafi zdefiniować pojęcie kosztu i przychodu. Nie potrafi jednak rozróżnić pojęcia kosztu i wydatku oraz zdefiniować przychodu.
4,0 -Potrafi rozróżnić pojęcie kosztu i wydatku oraz zdefiniować przychód.
Potrafi również wskazać niektóre przychody i koszty wpływające na wynik finansowy przedsiębiorstwa.
5,0 -Potrafi nie tylko określić, co jest kosztem, wydatkiem
i przychodem ale zna i umie opisać poszczególne grupy kosztów i przychodów.
Ponadto wykorzystując informacje dotyczące poniesionych kosztów i osiągniętych przychodów potrafi ustalić wynik finansowy jednostki gospodarczej.
|