SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadania projektowe
F2. Prezentacja wykonanych zadań
P1. Egzamin pisemny
P2. Egzamin praktyczny – zadanie do wykonania, projekt badawczy
EU 1
(2)-Student nie potrafi wyjaśnić co to jest konkurencja, jakie są jej rodzaje
(3)-Student potrafi wyjaśnić co to jest konkurencja i jak ją badać
(4)-Student potrafi wyjaśnić co to jest konkurencja i jak ją badać, jakie są jej rodzaje i zależności
(5)-Student potrafi wyjaśnić co to jest konkurencja i jak ją badać, jakie są jej rodzaje i zależności/ Potrafi podać spójne przykłady konkurentów.
EU 2
(2)-Student nie potrafi zastosować metod badawcze w badaniu konkurencji
(3)-Student zna i potrafi zastosować proste metody badawcze w badaniu konkurencji
(4)-Student zna i potrafi zastosować bardziej skomplikowane metody badawcze w badaniu konkurencji
(5)-Student potrafi zastosować metody badawcze w badaniu konkurencji. Posługuje się umiejętnie aparatem badawczym i potrafi wnioskować
EU 3
(2)-Student nie potrafi stworzyć planu analizy badania konkurentów
(3)-Student potrafi stworzyć prosty plan analizy badania konkurentów
(4)-Student potrafi stworzyć plan analizy badania konkurentów, zna metody badania i porusza się w nich dobrze
(5)-Student potrafi stworzyć plan analizy badania konkurentów, zna metody badania i porusza się w nich dobrze. Podaje różne scenariusze i możliwości badania konkurentów
EU 4
(2)-Student nie prezentuje wiedzy analityczną pozwalającą ocenić wyniki badania
(3)-Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić wyniki prostego badania konkurencji
(4)-Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić wyniki badania, potrafi wnioskować i weryfikować informacje
(5)-Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić wyniki badania. Potrafi wnioskować, weryfikować informacje, porusza się biegle wśród zasobów informacyjnych
EU 5
(2)-Student nie potrafi stworzyć podstaw sformalizowanego wywiadu marketingowego
(3)-Student potrafi stworzyć podstawy sformalizowanego wywiadu marketingowego
(4)-Student potrafi stworzyć podstawy sformalizowanego wywiadu marketingowego w oparciu o więcej niż jedną metodę badawczą
(5)-Student potrafi stworzyć podstawy sformalizowanego wywiadu marketingowego w oparciu o wszechstronność metod badawczych i potrafi je zastosować w praktyce
|