Literatura: |
Literatura podstawowa:
1. Fichtenholz G.M., Rachunek różniczkowy i całkowy, t.1, PWN, Warszawa 2011
2. Krysicki W., Włodarski L., Analiza matematyczna w zadaniach, cz.1, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2015
3. Gewert M., Skoczylas Z., Analiza matematyczna 1. Definicje, twierdzenia, wzory, Matematyka dla studentów Politechniki Wrocławskiej, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2015.
4. Gewert M., Skoczylas Z., Analiza matematyczna 1. Przykłady i zadania, Matematyka dla studentów politechnik, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2018.
5. Gewert M., Skoczylas Z,.Algebra liniowa.Przykłady i zadania Matematyka dla studentów politechnik, Oficyna Wydawnicza GiS, Wrocław 2017.
6. Gurgul H, Suder M. Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Wyd. Nieoczywiste, Warszawa 2020
Literatura uzupełniająca
1. Kowalczyk R., Niedziałkowksi K., Obczyński C., Granice i pochodne. Metody rozwiązywania zadań. PWN, Warszawa2019
2. Kowalczyk R., Niedziałkowksi K., Obczyński C., Całki. Metody rozwiązywania zadań. PWN, Warszawa2012
3. Krych M., Analiza matematyczna dla ekonomistów, wyd. UW, Warszawa 2010
4. Szopa H., Matematyka dla studentów Wydziału Zarządzania, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2005
5. Włodarczyk A., Skrodzka W., Modelowanie procesów decyzyjnych na rynku funduszy inwestycyjnych z wykorzystaniem przełącznikowego modelu Treynora-Mazury’ego, Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, „Zarządzanie i Finanse”, vol. 11, nr 4/2013.
|
Metody i kryteria oceniania: |
F1. Ocena przygotowania do ćwiczeń.
F2. Ocena umiejętności zastosowania zdobytej wiedzy teoretycznej do rozwiązywania
problemów praktycznych
F3. Ocena aktywności podczas zajęć
P1. Zaliczenie na ocenę (kolokwium zaliczeniowe)
EU1:
2,0 -Student nie opanował wystarczająco wiedzy teoretycznej z zakresu wykładów.
3,0 -Student opanował częściowo wiedzę teoretyczną z zakresu wykładów i potrafi ją zastosować w niektórych problemach.
4,0 -Student opanował w znacznym stopniu wiedzę teoretyczną z zakresu wykładów i potrafi rozwiązywać postawiony problem przy pomocy wskazanej metody.
5,0 -Student bardzo dobrze opanował wiedzę teoretyczną z zakresu wykładów i potrafi samodzielnie analizować problemy i interpretować wyniki.
EU2:
2,0 -Student nie potrafi zastosować poznanej wiedzy teoretycznej i praktycznej do rozwiązywania elementarnych problemów.
3,0 -Student w stopniu dostatecznym opanował umiejętność rozwiązywania problemów, nie wykazując przy tym samodzielności.
4,0 -Student potrafi zastosować poznaną wiedzę teoretyczną i praktyczną do rozwiązywania różnorodnych problemów.
5,0 -Student potrafi samodzielnie zidentyfikować problem oraz wykorzystać właściwą metodę do jego rozwiązania.
|