P1. Kolokwium pisemne
Efekt 1
(ndst) Student nie potrafi zaprezentować podstawowej wiedzy o człowieku jako podmiocie konstytuującym struktury społeczne i zasady ich funkcjonowania. (dst) Student potrafi zaprezentować podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie konstytuującym struktury społeczne. (db) Student potrafi zaprezentować podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie
konstytuującym struktury społeczne i zasady ich funkcjonowania a także działającym w tych strukturach. (bdb) Student potrafi zaprezentować
podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie konstytuującym struktury społeczne i zasady ich funkcjonowania a także działającym w tych strukturach na wybranych przykładach.
Efekt 2
(ndst) Student nie potrafi omówić podstawowych metod i narzędzi badawczych stosowanych w socjologii. (dst) Student potrafi dokonać wymienić
metody i narzędzia badawczych w socjologii oraz omówić przydatność wybranej metody do badania określonej struktury społecznej. (db) Student potrafi dokonać wyboru metod i narzędzi badawczych w socjologii do struktur
społecznych i instytucji. (bdb) Student potrafi dokonać wyboru metod i narzędzi badawczych w socjologii do struktur społecznych i instytucji oraz
wskazać ich walory i problemy wynikający z ich stosowania.
Efekt 3
(ndst) Student nie potrafi identyfikować i klasyfikować treści kulturowych. (dst) Student nie potrafi identyfikować i klasyfikować treści kulturowych. (db) Student potrafi identyfikować i klasyfikować treści kulturowe jako reguły kształtujące osobowość człowieka lub wiązać je z wybranymi procesami bądź
zjawiskami społecznymi. (bdb) Student potrafi identyfikować i klasyfikować treści kulturowe jako reguły kształtujące zarówno osobowość człowieka, jak i
procesy oraz zjawiska społeczne.
Efekt 4
(ndst) Student nie potrafi określać zmian społecznych zachodzących w skali makro ani na poziomie mezo (poziomie funkcjonowania organizacji formalnej). (dst) Student potrafi wskazać i omówić poznane procesy zmian społecznych
zachodzące w skali makro lub na poziomie mezo (poziomie funkcjonowania
organizacji formalnej). (db) Student potrafi interpretować poznane procesy
zmian społecznych zachodzące w skali makro lub na poziomie mezo (poziomie
funkcjonowania organizacji formalnej). (bdb) Student potrafi interpretować
poznane procesy zmian społecznych zachodzące w skali makro oraz na poziomie mezo (poziomie funkcjonowania organizacji formalnej).
|