SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Aktywność studentów
…
P1. Sprawdzian podsumowujący ćwiczenia
P2. Egzamin pisemny z treści przekazanych na ćwiczeniach i wykładach
...
EU 1
2,0 - Student nie potrafi określić podstawowych funkcji wartościowania pracy.
3,0 - Student potrafi nakreślić znaczenie i rolę wartościowania pracy w relacji do systemów motywowania.
4,0 - Student potrafi określić znaczenie i pozycję wartościowania pracy w odniesieniu do poszczególnych typów stanowisk pracy.
5,0 - Student potrafi określić znaczenie i pozycję wartościowania pracy w odniesieniu do poszczególnych stanowisk pracy oraz typów organizacji.
EU 2
2,0 - Student nie potrafi identyfikować ani charakteryzować podstawowych działań podejmowanych w ramach wartościowania pracy.
3,0 - Student potrafi identyfikować podstawowe działania podejmowane w ramach wartościowania pracy.
4,0 - Student potrafi identyfikować i charakteryzować podstawowe działania podejmowane w ramach wartościowania pracy.
5,0 - Student szczegółowo potrafi identyfikować i charakteryzować różnorodne działania podejmowane w ramach wartościowania pracy.
EU 3
2,0 - Student nie potrafi sporządzać opisu stanowiska pracy oraz nie potrafi definiować zadań w zakresie wartościowania pracy.
3,0 - Student potrafi wymienić podstawowe elementy opisu stanowiska pracy i jego rolę w wartościowaniu pracy.
4,0 - Student potrafi wymienić podstawowe elementy opisu stanowiska pracy oraz potrafi wskazać podstawowe zadania wartościowania pracy.
5,0 - Student potrafi sporządzać opis stanowiska pracy oraz potrafi wskazać różnorodne zadania. wartościowania pracy.
EU 4
2,0 - Student nie zna założeń procedury wartościowania pracy.
3,0 - Student zna podstawowe założenia procedury wartościowania pracy.
4,0 - Student zna różnorodne założenia procedury wartościowania pracy.
5,0 - Student zna założenia procedury wartościowania pracy w odniesieniu do różnych stanowisk pracy.
|