SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Rozwiązywanie zadań (ćwiczenia).
F2. Ocena pracy w grupach – analiza i interpretacja studiów przypadków (ćwiczenia).
P1. Test pisemny z zadaniami rachunkowymi.
P2. Egzamin pisemny (wykład).
EU 1
2,0-Student nie zna zjawisk i procesów ekonomiczne. Nie zna podstawowych rodzajów rynków, ani zasad ich funkcjonowania Student nie rozpoznaje i nie definiuje podstawowych pojęć mikroekonomicznych.
3,0-Student zna i rozróżnia poszczególne zjawiska i procesy ekonomiczne. Zna podstawowe rodzaje rynków oraz rozumie zasady ich funkcjonowania Student rozpoznaje i definiuje podstawowe pojęcia mikroekonomiczne.
4,0-Student zna, analizuje i rozróżnia poszczególne zjawiska i procesy ekonomiczne. Zna podstawowe rodzaje rynków oraz rozumie zasady ich funkcjonowania Student rozpoznaje, definiuje, klasyfikuje i pojęcia związane z mikroekonomią. Zna podstawowe formuły i stosowane metody badawcze.
5,0-Student zna, analizuje i rozróżnia poszczególne zjawiska i procesy ekonomiczne. Zna podstawowe rodzaje rynków oraz rozumie zasady ich funkcjonowania Student rozpoznaje, definiuje, klasyfikuje i rozumie pojęcia związane z mikroekonomią. Zna podstawowe formuły i stosowane metody badawcze oraz poprawnie interpretuje uzyskane wyniki.
EU 2
2,0-Student nie zna zjawiska popytu rynkowego, roli konsumenta na rynku ani podstaw teorii konsumenta.
3,0-Student zna i rozumie zjawisko popytu rynkowego, rolę konsumenta na rynku oraz zna podstawy teorii konsumenta.
4,0-Student zna i rozumie zjawisko popytu rynkowego, rolę konsumenta na rynku oraz wykorzystuje znajomość teorii konsumenta do interpretowania problemów praktyki gospodarczej oraz do oceny racjonalności i determinantów decyzji podejmowanych przez konsumenta.
5,0-Student zna, rozumie i analizuje zjawisko popytu rynkowego, rolę konsumenta na rynku oraz wykorzystuje znajomość teorii konsumenta do interpretowania problemów praktyki gospodarczej oraz do oceny racjonalności i determinantów decyzji podejmowanych przez konsumenta. Student poprawnie interpretuje wyniki rozwiązywanych zadań i analiz z tego zakresu.
EU 3
2,0-Student nie zna zjawiska podaży rynkowej, roli producenta na rynku ani podstaw teorii producenta.
3,0-Student zna i rozumie zjawisko podaży rynkowej, rolę producenta na rynku oraz podstawy teorii producenta.
4,0-Student zna i rozumie zjawisko podaży rynkowej, rolę producenta na rynku oraz wykorzystuje znajomość teorii producenta do interpretowania problemów praktyki gospodarczej oraz do oceny racjonalności i determinantów decyzji podejmowanych przez producenta.
5,0-Student zna, rozumie i analizuje zjawisko podaży rynkowej, rolę producenta na rynku oraz wykorzystuje znajomość teorii producenta do interpretowania problemów praktyki gospodarczej oraz do oceny racjonalności i determinantów decyzji podejmowanych przez producenta. Student poprawnie interpretuje wyniki rozwiązywanych zadań i analiz z tego zakresu.
EU 4
2,0-Student nie zna podstawowych informacji dotyczących form konkurencyjnych rynków: konkurencji doskonałej, konkurencji monopolistycznej, oligopolu i monopolu.
3,0-Student zna formy konkurencyjne rynków: konkurencję doskonałą, konkurencję monopolistyczną, oligopol i monopol.
4,0-Student zna formy konkurencyjne rynków: konkurencję doskonałą, konkurencję monopolistyczną, oligopol i monopol. Rozumie i w podstawowym zakresie analizuje warunki osiągania równowagi w różnych strukturach rynkowych.
5,0-Student zna formy konkurencyjne rynków: konkurencję doskonałą, konkurencję monopolistyczną, oligopol i monopol. Rozumie i analizuje warunki osiągania równowagi w różnych strukturach rynkowych. Student poprawnie interpretuje wyniki rozwiązywanych zadań i analiz z tego zakresu
|