SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadania projektowe w grupach
F2. Prezentacja wykonanych zadań
P1. Ocena działań grupowych
P2. Sprawdzian pisemny
Efekt 1
ndst - Student nie zna podstawowych pojęć dotyczących działalności marketingowej w banku
dst - Student zna podstawowe pojęcia dotyczące marketingu bankowego db - Student prezentuje pojęcia dotyczące marketingu bankowego podając co najmniej kilka przykładów
bdb - Student potrafi zaprezentować pojęcia dotyczące marketingu bankowego podając wiele przykładów
Efekt 2
ndst - Student nie potrafi przedstawić uczestników rynku usług bankowych, nie podaje przykładów oraz nie potrafi scharakteryzować trendów na rynku polskim
dst - Student potrafi przedstawić głównych uczestników rynku usług bankowych, przedstawia wybrane trendy na rynku polskim
db - Student potrafi przedstawić uczestników rynku usług bankowych podając kilka przykładów oraz charakteryzuje trendy na rynku polskim bdb - Student potrafi przedstawić wszystkich uczestników rynku usług bankowych podając wiele przykładów oraz z łatwością charakteryzuje trendy na rynku polskim
Efekt 3
ndst - Student nie potrafi przeprowadzić segmentacji rynku usług bankowych
dst - Student przeprowadza segmentację rynku usług bankowych tylko w teorii
db - Student przeprowadza segmentację rynku usług bankowych na jednym przykładzie
bdb - Student przeprowadza segmentację rynku usług bankowych na konkretnych przykładach
Efekt 4
ndst - Student nie potrafi przedstawić przykładów na wykorzystanie marketingu w usługach bankowych celem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz nie umie zaplanować elementów marketingu mix w banku
dst - Student potrafi przedstawić zasadność wykorzystania marketingu w bankach celem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz zna w teorii elementy marketingu mix w banku jednak nie potrafi zaplanować mix’u na wybranym przykładzie
db - Student potrafi przedstawić przykład na wykorzystanie marketingu w usługach bankowych celem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz planuje elementy marketingu mix w wybranym banku
bdb - Student potrafi przedstawić przykłady na wykorzystanie marketingu w usługach bankowych celem kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz planuje elementy marketingu mix w wybranych bankach
Efekt 5
ndst - Student nie potrafi stworzyć strategii marketingowej w banku oraz zaplanować badań marketingowych
dst - Student potrafi stworzyć strategię marketingową w usługach bankowych w teorii oraz zaplanować badania marketingowe
db - Student potrafi stworzyć strategię marketingową w usługach bankowych na przykładzie oraz zaplanować badania marketingowe
bdb - Student potrafi stworzyć strategię marketingową w usługach bankowych na przykładach oraz zaplanować badania marketingowe
|