SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Czynny udział w ćwiczeniach
F2. Ocena opracowań własnych wyznaczonych tematów
P1. Pisemne kolokwium
EU1
2,0-Student nie potrafi scharakteryzować pojęć: eksploatacja, diagnostyka, niezawodność, bezpieczeństwo, zdatności i niezdatności technicznej maszyn i urządzeń.
3,0-Student ma podstawowe umiejętności lecz nie w pełni uporządkowaną wiedzę na temat zagadnień: eksploatacja, diagnostyka, niezawodność, bezpieczeństwo, zdatności i niezdatności technicznej maszyn i urządzeń.
4,0-Student zna zagadnienia: eksploatacja, diagnostyka, niezawodność, bezpieczeństwo, zdatność i niezdatność techniczna maszyn i urządzeń. Zdarzają się pojedyncze błędy merytoryczne albo popełnia pomyłki, lecz z obszaru danego efektu poprawnie rozumie podstawowe pojęcia
i definicje.
5,0-Student ma wiedzę na temat zagadnień: eksploatacja, diagnostyka, niezawodność, bezpieczeństwo, zdatność i niezdatność techniczna maszyn i urządzeń. Nie popełnia błędów merytorycznych ani pomyłek. Potrafi szczegółowo wyjaśnić pojęcia: maszyna, urządzenie, strefa robocza, operator maszyn.
EU2
2,0-Student nie potrafi zinterpretować, metodologiczno – informacyjnych aspektów zarządzania procesem eksploatacji
3,0-Student ma podstawową wiedzę lecz nie w pełni uporządkowaną i obarczoną pojedynczymi błędami merytorycznymi. W wyniku przeprowadzonych zajęć potrafi wyjaśnić metodologiczno – informacyjne aspekty zarządzania procesem eksploatacji
4,0-Student w wyniku przeprowadzonych zajęć potrafi wyjaśnić metodologiczno – informacyjne aspekty zarządzania procesem eksploatacji. Popełnia pomyłki, lecz rozumie i poprawnie interpretuje treści z obszaru danego efektu.
5,0-Student ma w pełni uporządkowaną wiedzę w stopniu wymaganym. Rozumie i interpretuje poprawnie metodologiczno – informacyjne aspekty zarządzania procesem eksploatacji.
EU3
2,0-Student nie potrafi scharakteryzować układ napędowy (mechaniczny, elektryczny, hydrauliczny i pneumatyczny) maszyn, urządzeń i pojazdów, znajdujących zastosowanie w przemyśle.
3,0-Student ma podstawową wiedzę lecz nie w pełni uporządkowaną
i obarczoną pojedynczymi błędami merytorycznymi.
4,0-Student w wyniku przeprowadzonych zajęć potrafi poprawnie interpretować treści z obszaru danego efektu lecz popełnia pomyłki.
5,0-Student ma wiedzę poszerzoną, w pełni uporządkowaną. Rozumie i interpretuje poprawnie pojęcia z obszaru danego efektu.
EU4
2,0-Student nie potrafi scharakteryzować metod oraz narzędzi procesu projektowania, wytwarzania, eksploatacji i niezawodności maszyn i urządzeń. Procedur diagnostyczno - obsługowych.
3,0-Student potrafi scharakteryzować metody oraz narzędzia procesu projektowania, wytwarzania, eksploatacji i niezawodności maszyn oraz urządzeń. Procedury diagnostyczno - obsługowe. Ma wiedzę podstawową lecz nie w pełni uporządkowaną.
4,0-Student w wyniku przeprowadzonych zajęć potrafi scharakteryzować metody oraz narzędzia procesu projektowania, wytwarzania, eksploatacji i niezawodności maszyn oraz urządzeń. Procedury diagnostyczno - obsługowe. Ma wiedzę podstawową lecz nie w pełni uporządkowaną.
5,0-Student ma wiedzę poszerzoną, w pełni uporządkowaną. Potrafi scharakteryzować metody oraz narzędzia procesu projektowania, wytwarzania, eksploatacji i niezawodności maszyn i urządzeń. Procedury diagnostyczno - obsługowe.
|