Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing internetowy WZ-Z-D2-MI-MZP-E-04
Wykład (WYK) Semestr letni 2020/2021

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Literatura:

Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017

Uzupełniająca:

1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006.

2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004.

3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003.

Efekty uczenia się:

EU 1- Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy

EU 2- Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci.

EU 3- Student potrafi stworzyć layout strony internetowej

EU 4- Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić strony w sieci

EU 5- Student prezentuje plany zastosowania marketingu szeptanego

EU 6- Student tworzy plan działań marketingowych w sieci

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

F1. Zadania projektowe

F2. Prezentacja wykonanych zadań

P1. Egzamin pisemny

P2. Egzamin praktyczny – zadanie do wykonania, projekt dla marketingu internetowego

EU 1

(2)-Student nie potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy

(3)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, ale nie wie jak go stosować

(4)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, zna jego zastosowania

(5)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, wie jak go stosować, podaje przykłady samodzielnie

EU 2

(2)-Student nie potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci

(3)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci, ale bez rozszerzeń

(4)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci wraz z ich subformami

(5)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci, podaje przykłady, jest aktywny

EU 3

(2)-Student nie potrafi stworzyć layout strony internetowej

(3)-Student potrafi stworzyć najprostszy layout strony internetowej

(4)-Student potrafi stworzyć layout strony internetowej, która ma elementy marketingowe

(5)-Student potrafi stworzyć layout strony internetowej z kompozycją elementów i uzasadnieniem marketingowym

EU 4

(2)-Student nie ma wiedzę analityczną pozwalającą ocenić strony w sieci

(3)-Student potrafi zanalizować strony w sieci na podstawowym poziomie

(4)-Student potrafi zanalizować strony w sieci na poziomie elementów marketingu sieciowego

(5)-Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić strony w sieci, potrafi ocenić elementy i ich skuteczność

EU 5

(2)-Student nie wie co to jest marketing szeptany

(3)-Student prezentuje proste sposoby zastosowania marketingu szeptanego

(4)-Student prezentuje plany zastosowania marketingu szeptanego

(5)-Student prezentuje plany zastosowania marketingu szeptanego w sposób formalny, przemyślany i zgodny ze strategią firmy

EU 6

(2)-Student nie wie co to jest plan działań marketingowych w sieci

(3)-Student tworzy prosty plan działań marketingowych w sieci oparty na prostych elementach

(4)-Student tworzy plan działań marketingowych w sieci

(5)-Student tworzy plan działań marketingowych w sieci w oparciu o strategię i rodzaj firmy

Zakres tematów:

W 1- Wprowadzenie do przedmiotu. Przedstawienie podstawowych pojęć i terminów związanych z marketingiem internetowym. 2

W 2- Zaprezentowanie segmentów w marketingu internetowym.2

W 3- Omówienie wpływu promocji w sieci na człowieka 2

W 4- Prezentacja stron internetowych i ich ocena 2

W 5- Omówienie funkcjonalności stron internetowych 2

W 6- Omówienie pożądanych efektów dla stron 2

W 7- Prezentacja podstawowych form marketingu w sieci 2

W 8- Przedstawienie przykładów reklam w internecie. 2

W 9- Omówienie elementów graficznych istotnych w marketingu internetowym 2

W 10- Przedstawienie planu marketingu sieciowego. 2

W 11- Omówienie elementów planu marketingu sieciowego. 2

W 12- Wyjaśnienie pojęcia marketingu szeptanego 2

W 13- Omówienie skutecznych metod dla marketingu szeptanego 2

W 14- Budowa planu marketingu szeptanego. 2

W 15- Podsumowanie zajęć 2

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

1. Podręczniki i skrypty

2. Sprzęt audiowizualny

3. Komputery z dostępem do sieci

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Sławomir Kowalski 12/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)