F1 Aktywność na zajęciach/ćwiczenia w grupach
F2. Przygotowanie i prezentacja map myśli
P1 Kolokwium - test zaliczeniowy na ćwiczeniach
EU 1
2,0-Student nie potrafi zidentyfikować i scharakteryzować podstaw owych zagadnień związanych z internacjonalizacją i globalizacją przedsiębiorstw i przyczyn podejmowania działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych.
3,0-Student potrafi zidentyfikować i scharakteryzować podstaw owe zagadnienia związane z internacjonalizacją i globalizacją przedsiębiorstw i przyczyny podejmowania działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych
4,0-Student potrafi zidentyfikować i scharakteryzować zagadnienia związane z internacjonalizacją i globalizacją przedsiębiorstw i przyczyny podejmowania działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych w stopniu poszerzonym
5,0-Student potrafi zidentyfikować i scharakteryzować zagadnienia związane z internacjonalizacją i globalizacją przedsiębiorstw i przyczyny podejmowania działalności gospodarczej na rynkach zagranicznych w stopniu wyczerpującym zagadnienie ze wskazaniem przykładów rynkowych
EU 2
2,0-Student nie potrafi scharakteryzować sposobów
przeprowadzania badań marketingowych rynków zagranicznych i międzynarodowej segmentacji oraz nie identyfikuje głównych sposobów wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
3,0-Student potrafi scharakteryzować sposoby
przeprowadzania badań marketingowych rynków zagranicznych oraz międzynarodowej segmentacji wskazując przynajmniej jeden model eurosegmentacji, a także potrafi zidentyfikować cztery kluczowe strategie internacjonalizacyjne oraz trzy główne sposoby wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne.
4,0-Student potrafi scharakteryzować sposoby
przeprowadzania badań marketingowych rynków zagranicznych, tj. omówić kilka metod badawczych i kryteriów podziału badań marketingowych na rynku globalnym oraz rozumie zasady międzynarodowej segmentacji w stopniu poszerzonym, tj. potrafi omówić przynajmniej dwa modele eurosegmentacji, a także potrafi zidentyfikować i opisać cztery kluczowe strategie internacjonalizacyjne oraz trzy główne sposoby wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne.
5,0-Student potrafi scharakteryzować sposoby
przeprowadzania badań marketingowych rynków zagranicznych, tj. omówić kilka metod badawczych i kryteriów podziału badań marketingowych na rynku globalnym, podać przykłady międzynarodowych instytutów badawczych i obszarów ich działań oraz rozumie zasady międzynarodowej segmentacji w stopniu wyczerpującym zagadnienie, tj. potrafi omówić przynajmniej trzy modele eurosegmentacji, a także potrafi zidentyfikować i opisać cztery kluczowe strategie internacjonalizacyjne oraz trzy główne sposoby wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne ze wskazaniem przykładów rynkowych
EU 3
2,0-Student nie potrafi scharakteryzować specyfiki marketingu mix na rynkach międzynarodowych w kontekście ich standaryzacji bądź dopasowania do specyfiki rynków docelowych.
3,0-Student charakteryzuje specyfikę marketingu mix na rynkach międzynarodowych w kontekście ich standaryzacji bądź dopasowania do specyfiki rynków docelowych
4,0-Student charakteryzuje i analizuje specyfikę marketingu mix na rynkach międzynarodowych w kontekście ich standaryzacji bądź dopasowania do specyfiki rynków docelowych
5,0-Student charakteryzuje i analizuje specyfikę marketingu mix na rynkach międzynarodowych w kontekście ich standaryzacji bądź dopasowania do specyfiki rynków docelowych ze wskazaniem przykładów rynkowych
EU 4
2,0-Student nie identyfikuje i opisuje przykładu działań marketingowych firmy na rynku międzynarodowym/globalnym za pośrednictwem mapy myśli
3,0-Student identyfikuje i opisuje przykład działań marketingowych firmy na rynku międzynarodowym/globalnym za pośrednictwem mapy myśli, posiłkując się notatkami i wykazując słabą interakcję z mapą
4,0-Student identyfikuje i opisuje przykład działań marketingowych firmy na rynku międzynarodowym/globalnym za pośrednictwem mapy myśli, wykazując silną interakcję z mapą, ale posiłkując się notatkami
5,0-Student identyfikuje i opisuje przykład działań marketingowych firmy na rynku międzynarodowym/globalnym za pośrednictwem mapy myśli, wykazując silną interakcję z mapą i nie korzystając z notatek
|