F1. Zadania przygotowywane w ramach zajęć.
F2. Prezentacje i dyskusje na temat zarządzania i administrowania wynagrodzeniami pracowniczymi.
P1. Przygotowanie przykładowej tabeli płac i systemu premiowego w wybranej firmie.
P2. Kolokwium zaliczeniowe i egzamin w formie testu.
EU 1
2,0-Student nie posiada umiejętności wykorzystywania wiedzy teoretycznej
na temat administrowania wynagrodzeniami w organizacji.
3,0-Student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu
i posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej do opisu i analizowania tematyki administrowania
4,0-Student nie tylko potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu administrowania wynagrodzeniami w organizacji ,ale także wykazuje umiejętność ich analizy, jednak nadal nie formułuje własnych opinii na ten temat
5,0-posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej do opisu
i analizowania administrowania wynagrodzeniami w organizacji, wiedza jest poszerzona
o formułowanie własnych opinii na ten temat
EU 2
2,0-Student nie zna metod i narzędzi, w tym technik oraz zasad kształtowania strategii wynagrodzeń oraz nie posiada umiejętności budowy tabel płac
3,0-Student potrafi wymienić metody i narzędzia, oraz zasady kształtowania strategii wynagrodzeń oraz zasady sporządzania tabeli płac
4,0-Student nie tylko potrafi wymienić metody i oraz zasady kształtowania strategii wynagrodzeń ale także posiada umiejętność ich charakterystyki potrafi budować tabele płac, i zna zasady podwyższania stawek płac
5,0-Student nie tylko potrafi wymienić metody i narzędzia, w tym techniki oraz zasady kształtowania strategii wynagrodzeń, ale także posiada umiejętność ich charakterystyki, pogłębionej i wzbogaconej o krytyczny dobór innych wskaźników
Potrafi budować tabele płac, zna zasady podwyższania stawek płac i relacji między sposobami skutecznego premiowania
EU 3
2,0-Student nie potrafi dokonać analizy i oceny posiadanej wiedzy oraz nie ma umiejętności spostrzegania i obserwacji efektywności administrowania wynagrodzeniami.
3,0-Student poprawnie wykorzystuje poznaną na zajęciach wiedzę na temat wynagrodzeń, prezentując jednak ich funkcje bez umiejętności ich rzetelnego opisu i oceny
4,0-Student poprawnie wykorzystuje poznane na zajęciach wiedzę na temat wynagrodzeń, prezentując ich funkcje i wykazując jednocześnie umiejętności ich rzetelnego opisu i oceny
5,0-Student potrafi analizować, prezentować i dyskutować na temat administrowania wynagrodzeniami w organizacji, poprawnie analizuje determinanty wynagrodzeń i proponuje odpowiednie rozwiązania
EU 4
2,0-Student nie potrafi wykorzystać sposobów kształtowania wynagrodzeń oraz dokonać analizy i form usprawniania administrowania wynagrodzeniami.
3,0-Student poprawnie wykorzystuje poznane na zajęciach metody i formy kształtowania wynagrodzeń, prezentując jednak ich efekty bez umiejętności ich analizy rzetelnego opisu i oceny
4,0-Student poprawnie wykorzystuje poznane na zajęciach metody i formy kształtowania wynagrodzeń oraz analizuje formy usprawniania administrowania wynagrodzeniami wykazując jednocześnie umiejętności ich rzetelnego opisu i oceny
5,0-Student potrafi analizować, prezentować i dyskutować na temat metod analizy sytuacji problemowej w celu konstruowania schematu rozwiązywania problemów; poprawnie analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje odpowiednie rozwiązania
|