SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ćwiczenia w grupach – aktywność na zajęciach
F2. Projekty przygotowywane w kilkuosobowych zespołach
P1. Kolokwium zaliczeniowe
P2. Ocena z projektu
EU1
2,0 - Nie ma podstawowej wiedzy o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych i ekonomicznych).
3,0 - Ma podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych i ekonomicznych).
4,0 - Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych i ekonomicznych.
5,0 - Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych i ekonomicznych) oraz potrafi analizować wzajemne związki między strukturami i instytucjami społecznymi.
EU2
2,0 - Nie ma podstawowej wiedzy na temat zasad funkcjonowania organizacji i instytucji międzynarodowych w obszarze turystyki i sportu w globalnej gospodarce, zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji.
3,0 - Ma podstawową wiedzę na temat zasad funkcjonowania organizacji i instytucji międzynarodowych w obszarze turystyki i sportu w globalnej gospodarce, zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji.
4,0 - Ma rozszerzoną wiedzę na temat zasad funkcjonowania organizacji i instytucji międzynarodowych w obszarze turystyki i sportu w globalnej gospodarce, zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji.
5,0 - Ma rozszerzoną wiedzę na temat zasad funkcjonowania organizacji i instytucji międzynarodowych w obszarze turystyki i sportu w globalnej gospodarce, zna fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji. Potrafi podać przykłady funkcjonowania organizacji i instytucji międzynarodowych w obszarze turystyki i sportu w globalnej gospodarce.
EU3
2,0 - Student nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie społeczno – kulturowych i przyrodniczych uwarunkowań gospodarki turystycznej oraz diagnozy potrzeb i problemów społecznych w ramach wypoczynku i rekreacji w czasie wolnym.
3,0 - Student posiada podstawową wiedzę w zakresie społeczno – kulturowych i przyrodniczych uwarunkowań gospodarki turystycznej oraz diagnozy potrzeb i problemów społecznych w ramach wypoczynku i rekreacji w czasie wolnym.
4,0 - Student posiada rozszerzoną wiedzę w zakresie społeczno – kulturowych i przyrodniczych uwarunkowań gospodarki turystycznej oraz diagnozy potrzeb i problemów społecznych w ramach wypoczynku i rekreacji w czasie wolnym.
5,0 - Student posiada rozszerzoną wiedzę w zakresie społeczno – kulturowych i przyrodniczych uwarunkowań gospodarki turystycznej oraz diagnozy potrzeb i problemów społecznych w ramach wypoczynku i rekreacji. Potrafi diagnozować problemy społeczne w ramach wypoczynku i rekreacji w czasie wolnym.
|