SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
P1. Kolokwium zaliczeniowe
EU 1
2.0 Student nie zna definicji controllingu logistyki i nie umie określić zdań i funkcji controllingu logistyki ani korzyści jego stosowania. Nie rozróżnia modeli controllingu operacyjnego w łańcuchu dostaw.
3.0 Student potrafi określić co to jest controlling logistyki oraz wymienić jego funkcje i zadania. Nie potrafi jednak wskazać korzyści z jego stosowania. Nie rozróżnia modeli controllingu operacyjnego w łańcuchu dostaw.
4.0- Student zna definicję controllingu logistyki. Potrafi wymienić i opisać jego zadania i funkcje w przedsiębiorstwie oraz wskazać korzyści z jego stosowania. Rozróżnia modele controllingu operacyjnego ale nie potrafi ich scharakteryzować.
5.0 Student zna definicję controllingu logistyki. Potrafi wymienić i opisać jego zadania i funkcje w przedsiębiorstwie oraz wskazać korzyści z jego stosowania. Student nie tylko rozróżnia modele controllingu operacyjnego ale biegle potrafi je scharakteryzować.
EU 2
2.0 Student nie orientuje się gdzie umiejscowiony może być controlling logistyki w strukturze organizacyjnej. Nie potrafi zdefiniować pojęcia systemu informacyjnego controllingu logistyki ani wymienić jego faz. Nie posiada wiedzy na temat powiązań systemu informacji controllingu logistyki z systemami informacji księgowej i operacyjnej przedsiębiorstwa.
3.0 Student zna miejsce controllingu logistyki w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Potrafi zdefiniować co to jest system informacyjny controllingu logistyki, jednak nie posiada wiedzy na temat jego faz. Nie potrafi wskazać powiązań systemu informacji controllingu z systemami informacji księgowej i operacyjnej przedsiębiorstwa.
4.0 Student potrafi określić miejsce controllingu logistyki w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Dobrze orientuje się co to jest system informacyjny controllingu logistyki. Wskazuje i opisuje fazy procesu informacyjnego. Potrafi wskazać powiązań systemu informacji controllingu z systemami informacji księgowej i operacyjnej przedsiębiorstwa.
5.0 Student potrafi określić miejsce controllingu logistyki w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Bardzo dobrze orientuje się co to jest system informacyjny controllingu logistyki. Biegle wskazuje i opisuje fazy procesu informacyjnego. Potrafi wskazać i uzasadnić powiązania systemu informacji Controllingu z systemami informacji księgowej i operacyjnej przedsiębiorstwa. Zna możliwości systemu informacyjnego controllingu rozwiązaniami informatycznymi.
EU 3
2.0 Student nie potrafi wymienić żadnych instrumentów ani wskaźników stosowanych w controllingu logistycznym.
3.0 Student potrafi wymienić podstawowe instrumenty i wskaźniki stosowane w controllingu. Nie potrafi ich jednak omówić i zastosować.
4.0 Student dobrze zna instrumenty i wskaźniki stosowane w controllingu. Wszystkie je potrafi scharakteryzować i zastosować w zadaniach.
5.0 Student bardzo dobrze zna instrumenty i wskaźniki stosowane w controllingu. Potrafi je nie tylko scharakteryzować i zastosować w zadaniach ale również umie dokonać interpretacji otrzymanych wyników.
EU 4
2.0 Student nie jest w stanie na podstawie danych źródłowych sformułować problemu do rozwiązania. Dla sformułowanego problemu nie potrafi wskazać odpowiednich metod i narzędzi do rozwiązania. Nie współpracuje z grupą zadaniową.
3.0 Student nie jest w stanie na podstawie danych źródłowych sformułować problemu do rozwiązania ale dla postawionego problemu potrafi dopasować odpowiednie narzędzia do jego rozwiązania. Nie potrafi jednak zinterpretować otrzymanych wyników. Bardzo mało angażuje się we współpracę z grupą rozwiązującą określony problem.
4.0 Student potrafi na podstawie danych źródłowych sformułować określony problem oraz dokonać wyboru odpowiednich metod i narzędzi controllingu do ich rozwiązania oraz potrafi odpowiednio je zinterpretować. Chętnie uczestniczy w pracach zespołu rozwiązującego problem.
5.0 Student potrafi na podstawie danych źródłowych sformułować określony problem, dokonać wyboru odpowiednich metod i narzędzi controllingu do ich rozwiązania. Na podstawie interpretacji i analizy otrzymanych wyników potrafi dokonać wyboru trafnych decyzji. Bardzo chętnie uczestniczy w pracach zespołu, pobudza innych do działania, prowadzi dyskusje, wnikliwie analizuje otrzymane wyniki.
|