SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena prezentacji wykonanych projektów oraz zadań grupowych w ramach aktywności na zajęciach.
EU 1
2.0 Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.
3.0 Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.
4.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie.
5.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa w rozszerzonym zakresie.
EU 2
2.0 Student nie potrafi podać zasad strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
3.0 Student potrafi podać zasady strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
4.0 Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
5.0 Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.
EU 3
2.0 Student nie zna zasad procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
3.0 Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
5.0 Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.
EU 4
2.0 Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
3.0 Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
5.0 Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.
|