Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing partnerski w handlu i dystrybucji WZ-LOG-D2-ZLwH-MP-04
Ćwiczenia (CW) Semestr zimowy 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

EFEKTY UCZENIA SIĘ

EU 1 - Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

EU 2 - Student potrafi stworzyć koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EU 3 - Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EU 4 - Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

F1. Ocena prezentacji wykonanych projektów oraz zadań grupowych w ramach aktywności na zajęciach.

EU 1

2.0 Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.

3.0 Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.

4.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie.

5.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa w rozszerzonym zakresie.

EU 2

2.0 Student nie potrafi podać zasad strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

3.0 Student potrafi podać zasady strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

4.0 Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

5.0 Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EU 3

2.0 Student nie zna zasad procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

3.0 Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

5.0 Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EU 4

2.0 Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

3.0 Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

5.0 Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Zakres tematów:

Forma zajęć – ĆWICZENIA

C1-2 Omówienie programu zajęć, wyznaczenie zadań do realizacji, podanie literatury, omówienie sposobu oceniania itp. Przypomnienie pojęć i reguł marketingu, dyskusja nad specyfiką marketingu w handlu i usługach. 2

C3-6 Praca w zespołach – studium przypadku dotyczące stosowania marketingu usług na wybranym przykładzie. 4

C7-10 Realizacja projektu dotyczącego marketingu relacji dla wybranej firmy (praca zespołowa). 4

C11-12 Praca w zespołach – badanie zadowolenia klienta. 2

C13-14 Praca w zespołach – mapa empatii klienta. 2

C15-18 Prezentacje projektu dotyczącego specyfiki systemu CRM, baz danych o klientach i programów lojalnościowych w organizacji. 4

C19-22 Przygotowanie i prezentacja projektu dotyczącego badania jakości usług wybranych podmiotów. 4

C23-24 Praca w zespołach – budowanie relacji z klientem w handlu i dystrybucji. 2

C25-26 Praca w zespołach – marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie świadczącym usługi z zakresu handlu bądź/i dystrybucji. 2

C27-28 Prezentacje projektu dotyczącego społeczności wokół marki i trendów w otoczeniu organizacji. 2

C29-30 Prezentacje projektu dotyczącego społeczności wokół marki i trendów w otoczeniu organizacji. Podsumowanie zajęć. Wystawienie ocen. 2

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

Podręczniki, artykuły, filmy, fotografie, materiały firmowe itd.

Sprzęt audiowizualny.

Komputer – Internet.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 16:15 - 18:00, sala 514
Katarzyna Łazorko, Sławomir Kowalski 14/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Zarządzania - Pawilon B
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-4 (2024-07-15)