Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing partnerski w handlu i dystrybucji WZ-LOG-D2-ZLwH-MP-04
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Efekty uczenia się:

EFEKTY UCZENIA SIĘ

EU 1 - Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego.

EU 2 - Student potrafi stworzyć koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EU 3 - Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EU 4 - Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

P1. Egzamin pisemny.

EU 1

2.0 Student nie potrafi rozróżnić elementów otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.

3.0 Student potrafi identyfikować elementy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa.

4.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa handlowego w podstawowym zakresie.

5.0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa w rozszerzonym zakresie.

EU 2

2.0 Student nie potrafi podać zasad strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

3.0 Student potrafi podać zasady strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

4.0 Student potrafi przedstawić schemat ogólnej koncepcji strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

5.0 Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingu partnerskiego przedsiębiorstwa zajmującego się handlem i dystrybucją.

EU 3

2.0 Student nie zna zasad procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

3.0 Student zna ogólne zasady procesu tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

5.0 Student potrafi przeprowadzić proces tworzenia właściwych relacji z klientem (CRM) w oparciu o zasady marketingu partnerskiego.

EU 4

2.0 Student nie zna zasad marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

3.0 Student zna zasady marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

4.0 Student potrafi w ogólnym zarysie wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

5.0 Student potrafi wykreować proces marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia personelu zdolnego realizować zasady marketingu partnerskiego.

Zakres tematów:

Forma zajęć – WYKŁADY

W1-2 Zagadnienia wprowadzające do marketingu partnerskiego w handlu i dystrybucji. 2

W3 Specyfika marketingu usług. 1

W4-6 Charakterystyka marketingu partnerskiego w handlu i dystrybucji. 3

W7-9 Budowanie relacji z klientem w handlu i dystrybucji. 3

W10-11 Zacieśnianie więzi z klientem w sieci internetowej. 2

W12-13 Marketing bezpośredni i interaktywny. 2

W14-15 Marketing wewnętrzny. 2

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

Podręczniki, artykuły, filmy, fotografie, materiały firmowe itd.

Sprzęt audiowizualny.

Komputer – Internet.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 9:15 - 10:00, sala 511
Katarzyna Łazorko, Sławomir Kowalski 14/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Zarządzania - Pawilon B
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-4 (2024-07-15)