SPOSOBY OCENY (F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Ocena zadań projektowych oraz ćwiczeń realizowanych w trakcie trwania semestru
F2. Egzamin
P1. Ocena dokumentacji projektu
P2. Ocena całościowa projektu przygotowywanego w grupach na podstawie dokumentacji projektu i jego prezentacji
EU1
2,0 - Student nie rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.
3,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej w stopniu podstawowym.
4,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz rozumie istotę i rolę projektów w zarządzaniu działaniami.
5,0 - Student rozumie i posługuje się terminologią z zakresu zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz rozumie istotę i rolę projektów w zarządzaniu działaniami, a także jest kreatywny w planowaniu.
EU2
2,0 - Student nie rozumie zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.
3,0 - Student rozumie ogólne zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania marketingowego.
4,0 - Student rozumie szczegółowe zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania marketingowego.
5,0 - Student rozumie zasady zarządzania marketingowego w turystyce sportowej oraz zna nowoczesne instrumenty zarządzania oraz potrafi je zastosować
EU3
2,0 - Student nie posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania.
3,0 - Student posiada podstawowe umiejętności w zakresie definiowania i planowania.
4,0 - Student posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania oraz organizowania wykonawstwa i sterowania.
5,0 - Student posiada umiejętności w zakresie definiowania i planowania oraz organizowania wykonawstwa i sterowania oraz potrafi je pokazać.
EU4
2,0 - Student nie posiada umiejętność wykorzystania nowoczesnych trendów
3,0 - Student posiada ogólną umiejętność wykorzystania nowoczesnych trendów dla zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.
4,0 - Student posiada dobre umiejętności wykorzystania nowoczesnych trendów zarządzania marketingowego w turystyce sportowej.
5,0 - Student posiada dobre umiejętności wykorzystania nowoczesnych trendów zarządzania marketingowego w turystyce sportowej
oraz potrafi je zaaplikować do zarządzania w konkretnym przypadku.
|