F1. Bieżąca ocena aktywności studenta
F2. Ocena kreatywności w pracach zespołowych
F3. Kolokwia sprawdzające efekty nauczania na poszczególnych etapach kształcenia oraz umiejętności wykorzystania poznanych pakietów komputerowych
P1. Kompleksowa ocena pracy studentów w całym semestrze z uwzględnieniem ocen cząstkowych
EU1:
2,0 -Student nie zna zasad modelowania zjawisk gospodarczych.
3,0 -Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych.
4,0 -Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych, a także potrafi zdefiniować problem decyzyjny .
5,0 -Student potrafi wymienić zasady modelowania zjawisk gospodarczych, potrafi zdefiniować problem decyzyjny i zapisać go w postaci modelu matematycznego.
EU2:
2,0 -Student nie zna metod poszukiwania rozwiązań optymalnych.
3,0 -Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych.
4,0 -Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych i przypisać je do konkretnych przypadków.
5,0 -Student potrafi wymienić metody poszukiwania rozwiązań optymalnych i przypisać je do konkretnych przypadków, a także krytycznie odnieść się do możliwości w zakresie uzyskania rozwiązania optymalnego.
EU3:
2,0 -Student nie umie znaleźć i zinterpretować optymalnego rozwiązania dla zadanego problemu oraz nie potrafi przeprowadzić analizy wrażliwości.
3,0 -Student potrafi znaleźć zbiór rozwiązań dopuszczalnych.
4,0 -Student umie znaleźć optymalne rozwiązanie oraz wskazać zakres analizy wrażliwości dla tego rozwiązania.
5,0 -Student umie znaleźć i zinterpretować optymalne rozwiązanie dla zadanego problemu oraz przeprowadzić analizę wrażliwości.
EU4:
2,0 -Student nie wykazuje kompetencji w aktywnym i kreatywnym łączeniu wiedzy z zakresu badań operacyjnych i zjawisk społeczno-ekonomicznych.
3,0 -Student zauważa niektóre związki pomiędzy badaniami operacyjnymi i zjawiskami społeczno-ekonomicznymi.
4,0 -Student umiejętnie łączy poznaną wiedzę z zakresu badań operacyjnych z analizą rzeczywistych zjawisk społeczno-ekonomicznych.
5,0 -Student wykazuje kompetencje w aktywnym i kreatywnym łączeniu wiedzy z zakresu badań operacyjnych i zjawisk społeczno-ekonomicznych.
|