SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
P1. Obecność na seminarium.
P2. Prezentacja tematu, struktury i metodologii badawczej pracy magisterskiej.
EU 1
2.0 Student nie potrafi zidentyfikować przedmiotu swoich zainteresowań
naukowych.
3.0 Student potrafi ogólnie zidentyfikować przedmiot swoich zainteresowań
naukowych.
4.0 Student potrafi precyzyjnie zidentyfikować przedmiot swoich zainteresowań naukowych.
4.0 Student potrafi precyzyjnie zidentyfikować i rzeczowo zaprezentować przedmiot swoich zainteresowań naukowych.
EU 2
2.0 Student nie bierze udziału w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych. 3.0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych ale jego wypowiedzi są merytorycznie błędne.
4.0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych i formułuje prawidłowe wnioski.
5.0 Student bierze udział w dyskusji nad przedmiotem badań naukowych
i formułuje prawidłowe wnioski oraz potrafi obronić prezentowaną koncepcję
badawczą.
EU 3
2.0 Student nie potrafi przedstawić tematu swojej pracy i jej struktury.
3.0 Student potrafi przedstawić temat swojej pracy i jej strukturę jedynie
w ogólnym zarysie.
4.0 Student potrafi przedstawić temat swojej pracy i jej szczegółową strukturę w sposób rzeczowy.
5.0 Student potrafi przedstawić temat swojej pracy i jej szczegółową strukturę w sposób rzeczowy oraz stylistycznie i merytorycznie prawidłowy.
EU 4
2.0 Student nie potrafi przedstawić przyjętej przez siebie metodologii badawczej.
3.0 Student potrafi przedstawić przyjętą przez siebie metodologię badawczą
w ogólnym zarysie.
4.0 Student potrafi przedstawić przyjętą przez siebie metodologię badawczą w sposób rzeczowy i zbieżny z celami pracy.
5.0 Student potrafi przedstawić przyjętą przez siebie metodologię badawczą w sposób rzeczowy i zbieżny z celami pracy oraz potrafi prawidłowo ocenić jej zalety i ograniczenia.
|