F1. Zadania laboratoryjne – sprawozdania.
EU1:
2,0 - Student nie potrafi opisać zjawiska z obszarów automatyzacji przy pomocy rachunku operatorowego na bazie przekształceń Laplace’a.
3,0 - Student potrafi opisać zjawiska z obszarów automatyzacji korzystając
z podstaw rachunku operatorowego. Potrafi dokonać przekształceń z wykorzystaniem transformaty Laplace’a oraz transformaty odwrotnej.
4,0 - Student potrafi opisać zjawiska z obszarów automatyzacji korzystając z rachunku operatorowego. Potrafi dokonać przekształceń z wykorzystaniem transformaty Laplace’a i transformaty odwrotnej. Potrafi opisać co najmniej jeden model fizyczny za pomocą rachunku operatorowego.
5,0 - Student potrafi opisać zjawiska z obszarów automatyzacji korzystając z rachunku operatorowego. Potrafi dokonać przekształceń z wykorzystaniem transformaty Laplace’a i transformaty odwrotnej. Potrafi opisać więcej niż jeden model fizyczny za pomocą rachunku operatorowego.
EU2:
2,0 - Student nie potrafi przedstawić i opisać podstawowych zagadnień problemowych z zakresu automatyki. Nie potrafi zaadaptować ich zasad w zdywersyfikowany ch obszarach nauk technicznych.
3,0 - Student potrafi przedstawić jedynie podstawowe definicje z zakresu automatyki, nie potrafi ich opisać ani przedstawić ich adaptacji.
4,0 - Student potrafi przedstawić i opisać wybrane zagadnienia problemowe z zakresu automatyki. Potrafi zaadaptować ich zasady w zdywersyfikowanych obszarach nauk technicznych.
5,0 - Student potrafi przedstawić i opisać zagadnienia problemowe z zakresu automatyki. Potrafi zaadaptować ich zasady w zdywersyfikowanych obszarach nauk technicznych. Potrafi uzasadnić przesłanki adaptacji zasad automatyki w zdywersyfikowanych obszary nauk technicznych.
EU3:
2,0 - Student nie potrafi zamodelować i wykonać analizy pomiarowej elementarnych członów automatyki. Nie potrafi opisać i wyznaczyć ich charakterystyk czasowych i widmowych.
3,0 - Student potrafi zamodelować i wykonać analizę pomiarową elementarnych członów automatyki.
4,0 - Student potrafi zamodelować i wykonać analizę pomiarową elementarnych członów automatyki, potrafi je opisać teoretycznie.
5,0 - Student potrafi zamodelować i wykonać analizę pomiarową elementarnych członów automatyki. Potrafi opisać je wyznaczając ich charakterystyki, zarówno czasowe, jak i widmowe.
EU4:
2,0 - Student nie potrafi zaprojektować żadnego układu sterowania bazującego na kombinacyjnych układach logicznych.
3,0 - Student potrafi zaprojektować elementarne układy sterowania bazujące na kombinacyjnych układach logicznych.
4,0 - Student potrafi zaprojektować i zamodelować elementarne układy sterowania bazujące na kombinacyjnych układach logicznych.
5,0 - Student potrafi zaprojektować i zamodelować złożone układy sterowania bazujące na kombinacyjnych układach logicznych.
|