F1. Zadania projektowe w trakcie zajęć
F2. Prezentacja wykonanych zajęć
F3. Aktywne uczestnictwo w dyskusji
P1. Praca/kolokwium zaliczeniowe
EU 1
2,0-Student nie potrafi określić zakresu działań określanych jako zarządzanie marketingiem
3,0-Student potrafi ogólnie określić zakres działań określanych jako zarządzanie marketingiem
4,0-Student potrafi dokładnie wskazać działania określane jako zarządzanie marketingiem
5,0-Student potrafi dokładnie wskazać i omówić działania określane jako zarządzanie marketingiem i poprzeć to licznymi przykładami
EU 2
2,0-Student nie potrafi wskazać kompetencji i zakresów odpowiedzialności poszczególnych osób zarządzających procesami marketingowymi
3,0-Student potrafi wskazać kompetencje i zakres odpowiedzialności niektórych osób zarządzających procesami marketingowymi
4,0-Student potrafi wskazać wszystkie osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami marketingowymi i ich kompetencje
5,0-Student potrafi wskazać wszystkie osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami marketingowymi i ich kompetencje oraz wskazuje różnice w tym zakresie między organizacjami for – i non-profit
EU 3
2,0-Student nie potrafi wskazać czynników w otoczeniu organizacji determinujących zmiany w procesach marketingowych
3,0-Student potrafi wskazać niektóre czynniki w otoczeniu organizacji determinujące zmiany w procesach marketingowych
4,0-Student potrafi wskazać czynniki w otoczeniu organizacji determinujące zmiany w procesach marketingowych i w wybranych przypadkach określić ich wpływ na zarządzanie marketingiem
5,0-Student potrafi wyraźnie rozróżnić czynniki w otoczeniu organizacji niedochodowych i komercyjnych determinujące zmiany w procesach marketingowych
EU 4
2,0-Student nie potrafi przedstawić podstawowych założeń poszczególnych procesów marketingowych dla organizacji komercyjnych i
organizacji non-profit
3,0-Student potrafi przedstawić podstawowe założenia poszczególnych procesów marketingowych dla organizacji komercyjnych i organizacji non-profit
4,0-Student potrafi przedstawić założenia poszczególnych procesów marketingowych dla organizacji komercyjnych i
organizacji non-profit
5,0-Student potrafi przedstawić założenia wszystkich procesów marketingowych dla organizacji komercyjnych i
organizacji non-profi
|