Politechnika Częstochowska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing usług logistycznych WZ-LOG-D2-MUL-02
Ćwiczenia (CW) Semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Efekty uczenia się:

EU1-Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa logistycznego.

EU2-Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa logistycznego.

EU3-Student potrafi zaproponować narzędzia marketingu wewnętrznego dla przedsiębiorstwa logistycznego.

Metody i kryteria oceniania:

SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)

F1. Prace pisemne i ustne realizowane w grupach.

F2. Test zaliczeniowy.

P1. Egzamin pisemny.

EU 1

2,0 Student nie potrafi dokonać podstawowej analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa logistycznego.

3,0 Student potrafi dokonać podstawowej analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa logistycznego.

4,0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa logistycznego.

5,0 Student potrafi dokonać analizy otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa logistycznego z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi badawczych.

EU 2

2,0 Student nie potrafi stworzyć ogólnych zarysów koncepcji strategii marketingowej przedsiębiorstwa logistycznego.

3,0 Student potrafi stworzyć ogólne zarysy koncepcji strategii marketingowej przedsiębiorstwa logistycznego.

4,0 Student potrafi stworzyć ogólną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa logistycznego.

5,0 Student potrafi stworzyć dokładną koncepcję strategii marketingowej przedsiębiorstwa logistycznego, charakteryzując wyczerpująco instrument.

EU 3

2,0 Student nie potrafi podać ogólnych zasad procesu marketingu wewnętrznego dla potrzeb stworzenia właściwego personelu przedsiębiorstwa logistycznego.

3,0 Student potrafi podać ogólne zasady procesu marketingu wewnętrznego. 4,0 Student potrafi podać narzędzia marketingu wewnętrznego w organizacji logistycznej.

5,0 Student potrafi zaproponować konkretne rozwiązania w zakresie marketingu wewnętrznego.

Zakres tematów:

Forma zajęć – ĆWICZENIA

C 1 – Omówienie programu zajęć, podanie literatury, omówienie sposobu oceniania itp. 1

C 2,3,4 – Przypomnienie pojęć i reguł marketingu, dyskusja nad specyfiką marketingu usług. Praca na case studies. 3

C 5,6,7- Analizy otoczenia organizacji logistycznych. 3

C 7,8 – Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych (w tym model CDJ) i instytucjonalnych na rynkach logistycznych. 2

C 9,10 - Przygotowanie podstaw strategii marketingowej – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie. 2

C 11,12,13, – Przygotowanie założeń do strategii marketingowych przedsiębiorstw logistycznych. 3

C14 – Przygotowanie założeń marketingu wewnętrznego. 1

C 15 – Test zaliczeniowy 1

Metody dydaktyczne:

NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE

Podręczniki, artykuły, filmy, fotografie, materiały firmowe itd.

Sprzęt audiowizualny.

Strony internetowe firm logistycznych, doradczych.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy piątek, 9:15 - 10:00, sala 413
Katarzyna Łazorko, Sławomir Kowalski 16/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Zarządzania - Pawilon B
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.
ul. J.H. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
tel: +48 (34) 3255-211 https://pcz.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)