Marketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-FRB-D1-M-01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agata Krukowska-Miler | |
Prowadzący grup: | Agata Krukowska-Miler, Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie głównych założeń marketingu C2. Przedstawienie i omówienie instrumentarium marketingowego C3. Przedstawienie i omówienie miejsca marketingu w organizacji i jego zastosowania w zarządzaniu organizacją |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student zna podstawy działania gospodarki Polski 2. Student zna założenia działania przedsiębiorstw w Polsce 3. Student potrafi wskazać na ogólne zasady zarządzania przedsiębiorstwami |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Philip Kotler , Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa : Wydaw. Gebethner & Ska, 1994. 2. Marketing, Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek, Warszawa : Państw. Wydaw. Ekon., 1994. 3. Podstawy marketingu , oprac. Henryk Mruk. Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1996. 4. Marketing, Ph. Kotler, K. L. Keller, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2012 5. Podstawy marketingu: praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna, raków : Instytut Marketingu, 1996. Literatura uzupełniająca 1. Podstawy marketingu bankowego, Wojciech Grzegorczyk., Łódż: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1997. 2. Instructor's Manual to Accompany Marketing, Courtland L. Bovee, John V. Thill, George Dovel, New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. 3. Marketing, Courtland L. Bovee, Thill John V. (McGraw-Hill Series in Marketing), New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CW
CW
CZ CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agata Krukowska-Miler, Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski, Agata Krukowska-Miler, Anna Niedzielska, Krzysztof Ratman, Agnieszka Widawska-Stanisz, Bogusława Ziółkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie głównych założeń marketingu C2. Przedstawienie i omówienie instrumentarium marketingowego C3. Przedstawienie i omówienie miejsca marketingu w organizacji i jego zastosowania w zarządzaniu organizacją |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student zna podstawy działania gospodarki Polski 2. Student zna założenia działania przedsiębiorstw w Polsce 3. Student potrafi wskazać na ogólne zasady zarządzania przedsiębiorstwami |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Philip Kotler , Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa : Wydaw. Gebethner & Ska, 1994. 2. Marketing, Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek, Warszawa : Państw. Wydaw. Ekon., 1994. 3. Podstawy marketingu , oprac. Henryk Mruk. Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1996. 4. Marketing, Ph. Kotler, K. L. Keller, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2012 5. Podstawy marketingu: praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna, raków : Instytut Marketingu, 1996. Literatura uzupełniająca 1. Podstawy marketingu bankowego, Wojciech Grzegorczyk., Łódż: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1997. 2. Instructor's Manual to Accompany Marketing, Courtland L. Bovee, John V. Thill, George Dovel, New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. 3. Marketing, Courtland L. Bovee, Thill John V. (McGraw-Hill Series in Marketing), New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR WYK
CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bogusława Ziółkowska | |
Prowadzący grup: | Bogusława Ziółkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie głównych założeń marketingu C2. Przedstawienie i omówienie instrumentarium marketingowego C3. Przedstawienie i omówienie miejsca marketingu w organizacji i jego zastosowania w zarządzaniu organizacją |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student zna podstawy działania gospodarki Polski 2. Student zna założenia działania przedsiębiorstw w Polsce 3. Student potrafi wskazać na ogólne zasady zarządzania przedsiębiorstwami |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Philip Kotler , Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa : Wydaw. Gebethner & Ska, 1994. 2. Marketing, Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek, Warszawa : Państw. Wydaw. Ekon., 1994. 3. Podstawy marketingu , oprac. Henryk Mruk. Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1996. 4. Marketing, Ph. Kotler, K. L. Keller, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2012 5. Podstawy marketingu: praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna, raków : Instytut Marketingu, 1996. Literatura uzupełniająca 1. Podstawy marketingu bankowego, Wojciech Grzegorczyk., Łódż: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1997. 2. Instructor's Manual to Accompany Marketing, Courtland L. Bovee, John V. Thill, George Dovel, New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. 3. Marketing, Courtland L. Bovee, Thill John V. (McGraw-Hill Series in Marketing), New York : McGraw-Hill, Inc., 1992. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.