Psychologia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-ZTS-D1-PSYCH-01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmioty obowiązkowe Zarządzanie w turystyce i sporcie s. 1 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Randak-Jezierska | |
Prowadzący grup: | Ewelina Krzyżowska, Małgorzata Randak-Jezierska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu psychologii ogólnej. C2. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu metod badawczych stosowanych w psychologii. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Odczuwanie potrzeby doskonalenia własnej wiedzy. 2. Umiejętność dyskutowania, krytycyzm. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa 1. Zimbardo P. G., Johnson R. L., McCann V., Psychologia t.1 - 5, PWN, Warszawa 2017. 2. Zimbardo P. G., Gerrig R. J., Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2017. Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania Literatura uzupełniająca 1. Aronson E., Wilson T. D., Akert, R. M., Psychologia społeczna – serce i umysł, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2012. 2. Randak-Jezierska M., Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole, [w:] Łukasik J., Nowosad I., Szymański M. J. (red.), Edukacja równość czy jakość?, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2010. PROWADZĄCY PRZEDMIOT ( IMIĘ, NAZWISKO, ADRES E-MAIL) 1. dr Małgorzata Randak – Jezierska, malgorzata.randak-jezierska@wz.pcz.pl 2. mgr Ewelina Chrapek, ewelina.chrapek@wz.pcz.pl |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Randak-Jezierska | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Randak-Jezierska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu psychologii ogólnej. C2. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu metod badawczych stosowanych w psychologii. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Odczuwanie potrzeby doskonalenia własnej wiedzy. 2. Umiejętność dyskutowania, krytycyzm. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa 1. Zimbardo P. G., Johnson R. L., McCann V., Psychologia t.1 - 5, PWN, Warszawa 2017. 2. Zimbardo P. G., Gerrig R. J., Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2017. Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania Literatura uzupełniająca 1. Aronson E., Wilson T. D., Akert, R. M., Psychologia społeczna – serce i umysł, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2012. 2. Randak-Jezierska M., Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole, [w:] Łukasik J., Nowosad I., Szymański M. J. (red.), Edukacja równość czy jakość?, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2010. PROWADZĄCY PRZEDMIOT ( IMIĘ, NAZWISKO, ADRES E-MAIL) 1. dr Małgorzata Randak – Jezierska, malgorzata.randak-jezierska@wz.pcz.pl 2. mgr Ewelina Chrapek, ewelina.chrapek@wz.pcz.pl |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Małgorzata Randak-Jezierska | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Randak-Jezierska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu psychologii ogólnej. C2. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu metod badawczych stosowanych w psychologii. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Odczuwanie potrzeby doskonalenia własnej wiedzy. 2. Umiejętność dyskutowania, krytycyzm. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Zimbardo P. G., Johnson R. L., McCann V., Psychologia t.1 - 5, PWN, Warszawa 2017. 2. Zimbardo P. G., Gerrig R. J., Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2017. Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania Literatura uzupełniająca 1. Aronson E., Wilson T. D., Akert, R. M., Psychologia społeczna – serce i umysł, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2012. 2. Randak-Jezierska M., Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole, [w:] Łukasik J., Nowosad I., Szymański M. J. (red.), Edukacja równość czy jakość?, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2010. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN CW
WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Skiba | |
Prowadzący grup: | Łukasz Skiba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu psychologii ogólnej. C2. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu metod badawczych stosowanych w psychologii. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Odczuwanie potrzeby doskonalenia własnej wiedzy. 2. Umiejętność dyskutowania, krytycyzm. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Zimbardo P. G., Johnson R. L., McCann V., Psychologia t.1 - 5, PWN, Warszawa 2017. 2. Zimbardo P. G., Gerrig R. J., Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2017. Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania Literatura uzupełniająca 1. Aronson E., Wilson T. D., Akert, R. M., Psychologia społeczna – serce i umysł, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2012. 2. Randak-Jezierska M., Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole, [w:] Łukasik J., Nowosad I., Szymański M. J. (red.), Edukacja równość czy jakość?, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2010. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Lizoń-Szłapowska | |
Prowadzący grup: | Dorota Lizoń-Szłapowska, Maja Skiba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu psychologii ogólnej. C2. Pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu metod badawczych stosowanych w psychologii. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Odczuwanie potrzeby doskonalenia własnej wiedzy. 2. Umiejętność dyskutowania, krytycyzm. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Zimbardo P. G., Johnson R. L., McCann V., Psychologia t.1 - 5, PWN, Warszawa 2017. 2. Zimbardo P. G., Gerrig R. J., Psychologia i życie, PWN, Warszawa 2017. Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania Literatura uzupełniająca 1. Aronson E., Wilson T. D., Akert, R. M., Psychologia społeczna – serce i umysł, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2012. 2. Randak-Jezierska M., Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole, [w:] Łukasik J., Nowosad I., Szymański M. J. (red.), Edukacja równość czy jakość?, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2010. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.