Pedagogika szkoleń w zakresie BHP E
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-BHP-D2-PS-03 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Pedagogika szkoleń w zakresie BHP E |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ BHP Przedmioty obowiązkowe na 3 sem BHP D2 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-20 - 2017-06-16 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda, Mirosław Harciarek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-06-15 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-06-12 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-06-10 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-06-12 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-10 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-14 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Gajda | |
Prowadzący grup: | Joanna Gajda | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Określenie potrzeb szkoleniowych i wyznaczanie celów szkolenia C2. Przygotowanie szczegółowego planu szkoleń oraz opracowywania ćwiczeń C3. Kształtowanie umiejętności w zakresie przeprowadzania działań szkoleniowych oraz oceny efektów szkolenia |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. 1. Posiadanie podstawowej wiedzy w dziedzinie psychologii i pedagogiki |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Literatura podstawowa: 1. Literatura podstawowa: Gagne R., Briggs L., Wager W., Zasady projektowania dydaktycznego, Warszawa 1992. Konarzewski, K. Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 2007. Łaguna M., Szkolenia. Jak je prowadzić by…. Gdańsk 2004. Perrot E., Efektywne nauczanie, Warszawa 1995. Reid J., Rorrestal P., Cook J., Uczenie się w małych grupach, Warszawa 1996. Literatura uzupełniająca: Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia ogólnego, Warszawa 2001. Kosińska E., Ocenianie w szkole, Kraków 2000. Pearson A., Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli, Warszawa 1995. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.