Promocja i reklama usług logistycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-LOG-D1-PiRUL-04 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Promocja i reklama usług logistycznych |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przemioty obowiązkowe- Logistyka sem 4 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-22 - 2016-06-17 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | zaliczenia lub końcowy przedmiotu |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-20 - 2017-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | zaliczenia lub końcowy przedmiotu |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-06-15 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | zaliczenia lub końcowy przedmiotu |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Pełny opis: |
W1/W2 – (2) Charakterystyka marketingu usług. W3/W4 – (2) Koncepcja marketingu relacyjnego. W 5 – (1) Znaczenie polityki komunikacji w działaniach przedsiębiorstwa usługowego. W 6 – (1) Znaczenie promocji mix w instrumentarium marketingu mix W 7/W8 – (2) Miejsce reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw W9/W10 – (2) Sprzedaż osobista w przedsiębiorstwach usługowych W11/W12 – (2) Skuteczne kreowanie pozytywnego wizerunku firmy – Public Relations W13/W14 – (2) Wykorzystanie marketingu bezpośredniego, w tym mediów społecznościowych, w działaniach przedsiębiorstw W 15 – (1) Narzędzia promocji sprzedaży Ć1 - (1) Zajęcia wprowadzające – przedstawienie celów, które będą realizowane podczas cotygodniowych spotkań oraz zapoznanie studentów z kryteriami oceny. Ć2 – (1) Przypomnienie podstaw zagadnień marketingowych (ćwiczenie w zespołach) Ć3 – Ć7 –(5) Specyfika komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem za pomocą reklamy. Przygotowanie briefu reklamowego na wybranych przykładach (ćwiczenie w zespołach) Ć8 – (1) Prezentacje briefu reklamowego (power point) Ć9 – Ć10 – (2) Kompozycja działań promocyjnych przedsiębiorstw usługowych na wybranych przykładach. Przygotowanie analizy (praca w zespołach). Ć11 – (1) Prezentacje analizy (power point) Ć12 – Ć13 – (2) Budowanie relacji z odbiorcami za pomocą mediów społecznościowych. Przygotowanie analizy (praca w zespołach). Ć14 - (1) Prezentacje analizy (power point) Ć15 – (1) Wpisywanie ocen. |
|
Literatura: |
Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-06-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/2026" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2026-02-23 - 2026-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z problematyką marketingu usług. C2. Przekazanie studentom wiedzy dotyczącej działań promocyjnych przedsiębiorstw oraz roli reklamy w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw oraz wykształcenie u studentów umiejętności wykorzystania działań z zakresu promocji w przedsiębiorstwie. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student ma wiedzę na temat podstawowych założeń dotyczących marketingu. 2. Student posiada wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem.. 3. Student posiada wiedzę dotyczącą funkcjonowania otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego przedsiębiorstwa. |
|
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA I UZUPEŁNIAJĄCA Podstawowa 1) Antonowicz, M., „O innowacjach produktowych i marketingowych w usługach transportowo-logistycznych”. Logistyka, 2/2015. 2) Gaschi, A., „Istota ryzyka w usługach logistycznych”. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, nr kol. 1888, 2013 (wersja online, dostęp: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-2ede9516-b162-4f23-9375-f53996469633/c/Gaschi_ZNOiZ_63_2013.pdf). 3) Mindur, L., Rosa, G., „Innowacje w marketingu usług transportowych”. Logistyka, 6/2014. 4) Artykuły – czasopismo „Marketing w praktyce” Uzupełniająca: 1) Artykuły w czasopiśmie „Marketing i Rynek” 2) Kozłowska, A. (2015). „Reklama: w kierunku komunikacji społecznie odpowiedzialnej”. W: A. Kołodziej-Durnaś (red.), Reklama społeczna - między społecznymi problemami a innowacjami, 75-96 (wersja online, dostęp: https://www.researchgate.net/profile/Marcin _Karlik/publication/323759475_Wikipedia_2001-2015_-_czternascie_lat_innowacji_ spolecznych_w_obszarze_wolnego_dostepu_do_wiedzy/links/5aa962920f7e9b88266ea324/Wikipedia-2001-2015-czternascie-lat-innowacji-spolecznych-w-obszarze-wolnego-dostepu-do-wiedzy.pdf#page=76). |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.