Badania marketingowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-BM-03 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Badania marketingowe |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmioty obowiązkowe - Zarządzanie I st. sem. 3 |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Zajęcia w cyklu "Sem. zimowy roku 2010/2011" (zakończony)
Okres: | 2010-10-01 - 2011-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Edward Chrzan | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - zaliczenia lub końcowy przedmiotu |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-03 - 2017-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-02 - 2018-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych metod badawczych C2. Poznanie procedury badawczej C3. Umiejętność tworzenia planu badawczego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć narzędzie badawcze. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student potrafi pozyskiwać informacje |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Podstawy metodyczne. PWE, Warszawa 2011 2. Kaden R.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008 3. Maison D., Noga-Bogomilski A.: Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 4. Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe, teoria i praktyka. PWN, Warszawa 2005 Uzupełniająca: 5. Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1999 6. Kaczmarczyk S.: Zastosowanie badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenia lub końcowy przedmiotu
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Zaliczenie |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych metod badawczych C2. Poznanie procedury badawczej C3. Umiejętność tworzenia planu badawczego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć narzędzie badawcze. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student potrafi pozyskiwać informacje |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Podstawy metodyczne. PWE, Warszawa 2011 2. Kaden R.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008 3. Maison D., Noga-Bogomilski A.: Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 4. Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe, teoria i praktyka. PWN, Warszawa 2005 Uzupełniająca: 5. Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1999 6. Kaczmarczyk S.: Zastosowanie badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa 2007 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ryszard Królik, Izabella Sowier-Kasprzyk | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski, Agata Krukowska-Miler, Izabella Sowier-Kasprzyk, Agnieszka Widawska-Stanisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych metod badawczych C2. Poznanie procedury badawczej C3. Umiejętność tworzenia planu badawczego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć narzędzie badawcze. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student potrafi pozyskiwać informacje |
|
Literatura: |
Podstawowa: K. Łopacińska-Mazurek, Badania marketingowe, Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016. G. A. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2002. S. Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Podstawy metodyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2014. Uzupełniająca: Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007 Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, praca zb. pod red. W. Popławskiego i E. Skibińskiej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych metod badawczych C2. Poznanie procedury badawczej C3. Umiejętność tworzenia planu badawczego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć narzędzie badawcze. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student potrafi pozyskiwać informacje |
|
Literatura: |
Podstawowa: K. Łopacińska-Mazurek, Badania marketingowe, Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016. G. A. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2002. S. Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Podstawy metodyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2014. Uzupełniająca: Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007 Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, praca zb. pod red. W. Popławskiego i E. Skibińskiej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.