Metodyka badań rynkowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-MBR-MKR-04 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka badań rynkowych |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WYK
CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
C1. Zapoznanie studentów z istotą prowadzenia badań marketingowych C2. Zapoznanie studentów z procedurą badawczą C3. Zapoznanie studentów z podstawowymi metodami badawczymi |
|
Pełny opis: |
1. Student posiada wiedzę na temat marketingu i analizy rynku. 2. Student ma wiedzę na temat tworzenia narzędzi badawczych. 3. Student posiada ogólną wiedzę analityczną i badawczą. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M., Badania marketingowe - nowe podejście oraz metody na współczesnym rynku. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. 2. Maison D., Noga-Bogomilski A.: Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 3. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe: podstawy metodyczne, PWE, Warszawa 2014. 4. Kaden R.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008 5. Popławski W., Skawińska E., Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. Literatura uzupełniająca: 1. Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007. 2. Kowalski S., Łazorko K., Research on the Off-Season Social Media Performance of Polish Football Teams Playing in the Ekstraklasa League, Journal of Physical Education and Sport, vol. 20, 2020 (https://efsupit.ro/images/stories/april2020/Art%20169.pdf) 3. Krukowska-Miler A., Marketing Strategies in Relation to Employees of Healthcare Organizations, Based on Selected Aspects, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 2020, nr 144, (http://managementpapers.polsl.pl/wp-content/uploads/2020/05/144-Krukowska-Miler.pdf) 4. Sowier-Kasprzyk I., Widawska-Stanisz A., Changes in Attitudes of Consumers of Sports and Recreational Services in the Context of Covid-19, Journal of Physical Education and Sport, Vol.20, 2020 (https://efsupit.ro/images/stories/octombrie2020/Art%20399.pdf) * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
C1. Zapoznanie studentów z istotą prowadzenia badań marketingowych C2. Zapoznanie studentów z procedurą badawczą C3. Zapoznanie studentów z podstawowymi metodami badawczymi |
|
Pełny opis: |
1. Student posiada wiedzę na temat marketingu i analizy rynku. 2. Student ma wiedzę na temat tworzenia narzędzi badawczych. 3. Student posiada ogólną wiedzę analityczną i badawczą. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M., Badania marketingowe - nowe podejście oraz metody na współczesnym rynku. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. 2. Maison D., Noga-Bogomilski A.: Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 3. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe: podstawy metodyczne, PWE, Warszawa 2014. 4. Kaden R.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008 5. Popławski W., Skawińska E., Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. Literatura uzupełniająca: 1. Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007. 2. Kowalski S., Łazorko K., Research on the Off-Season Social Media Performance of Polish Football Teams Playing in the Ekstraklasa League, Journal of Physical Education and Sport, vol. 20, 2020 (https://efsupit.ro/images/stories/april2020/Art%20169.pdf) 3. Krukowska-Miler A., Marketing Strategies in Relation to Employees of Healthcare Organizations, Based on Selected Aspects, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 2020, nr 144, (http://managementpapers.polsl.pl/wp-content/uploads/2020/05/144-Krukowska-Miler.pdf) 4. Sowier-Kasprzyk I., Widawska-Stanisz A., Changes in Attitudes of Consumers of Sports and Recreational Services in the Context of Covid-19, Journal of Physical Education and Sport, Vol.20, 2020 (https://efsupit.ro/images/stories/octombrie2020/Art%20399.pdf) * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.