Marketing międzynarodowy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-MM-ZDMP-05 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing międzynarodowy |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmiotu obowiązkowe - Zarządzanie I st. sem. 5 ZDMP |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
6.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-03 - 2017-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-02 - 2018-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi marketingu międzynarodowego C2.Wykształcenie u studentów umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu międzynarodowego w praktyce gospodarczej. |
|
Pełny opis: |
2. WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw marketingu 2. Student posiada podstawową wiedzę z zakresu mikro i makroekonomii 3. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania 4. Student umie wyjaśnić podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem organizacji na rynku 5. Student umie przedstawić procedurę racjonalnie prowadzonej działalności marketingowej 6. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Kotler Ph, Armstrong G., J. Saunders, Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, rozdział 5 – Rynek globalny. 2. Grzegorczyk W., Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2013. 3. Grzesiuk A., Marketing międzynarodowy, CeDeWu, 2007. Uzupełniająca: 1. Red. Duliniec E., Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje. Wyd. SGH, Warszawa 2007. 2. Pietrasieński P., Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2014. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
1. CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi marketingu międzynarodowego C2.Wykształcenie u studentów umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu międzynarodowego w praktyce gospodarczej. |
|
Pełny opis: |
2. WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw marketingu 2. Student posiada podstawową wiedzę z zakresu mikro i makroekonomii 3. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania 4. Student umie wyjaśnić podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem organizacji na rynku 5. Student umie przedstawić procedurę racjonalnie prowadzonej działalności marketingowej 6. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Kotler Ph, Armstrong G., J. Saunders, Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, rozdział 5 – Rynek globalny. 2. Grzegorczyk W., Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2013. 3. Grzesiuk A., Marketing międzynarodowy, CeDeWu, 2007. Uzupełniająca: 1. Red. Duliniec E., Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje. Wyd. SGH, Warszawa 2007. 2. Pietrasieński P., Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2014. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Arnold Pabian | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Arnold Pabian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przekazanie studentom wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi marketingu międzynarodowego C2.Wykształcenie u studentów umiejętności posługiwania się metodami i narzędziami marketingu międzynarodowego w praktyce gospodarczej. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw marketingu 2. Student posiada podstawową wiedzę z zakresu mikro i makroekonomii 3. Student posiada wiedzę z zakresu podstaw zarządzania 4. Student umie wyjaśnić podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem organizacji na rynku 5. Student umie przedstawić procedurę racjonalnie prowadzonej działalności marketingowej 6. Student orientuje się w aktualnej sytuacji polityczno-społeczno-gospodarczej na świecie |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Kotler Ph, Armstrong G., J. Saunders, Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, rozdział 5 – Rynek globalny. 2. Grzegorczyk W., Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2013. 3. Grzesiuk A., Marketing międzynarodowy, CeDeWu, 2007. Uzupełniająca: 1. Red. Duliniec E., Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje. Wyd. SGH, Warszawa 2007. 2. Pietrasieński P., Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2014. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN WYK
CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Arnold Pabian | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Arnold Pabian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WYK
CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.