Podstawy marketingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-PM-01 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy marketingu |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmiotu obowiązkowe - Zarządzanie I st. sem. 1 |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Projekt, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Projekt - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CELE PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z koncepcją marketingu. C2. Wypracowanie umiejętności postępowania zgodnie z założeniami działalności marketingowej. C3. Wypracowanie umiejętności reagowania na sytuację rynkową przedsiębiorstwa poprzez instrumenty marketingowe. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student posiada wiedzę na temat zasad funkcjonowania rynków. 2. Student posiada ogólną wiedzę na temat zasad funkcjonowania przedsiębiorstw. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Ph.Kotler, Marketing, Wyd.Rebis, 2020. 2. Marketing w erze technologii cyfrowych, pod red. B.Gregor, D.Kaczorowska-Spychalska, Wyd.PWN, 2018. 3. M.Gregory, Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczcecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, nr 32 (777). 4. K.Łazorko, Zarządzanie marketingiem w turbulentnym otoczeniu w: Marketing kreatywny – sztuka czy manipulacja? pod red. A.Niedzielska, J.Pikuła Małachowska, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2021. Literatura uzupełniająca: 1. Ph.Kotler, H.Kartayaja, I.Setiawan, Marketing 4.0, Wyd. MT Biznes, 2017. 2. K.Ratman, Marketing wczoraj i dziś, w: Marketing kreatywny – sztuka czy manipulacja?, pod red. A.Niedzielska, J.Pikuła Małachowska, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2021. 3. A.Pabian, Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wyd. Diffin, 2008. 4. R.Cialldini, Wywieranie wpływu na ludzi, Wyd. GWP 2016. 5.M.Skorek, Społeczność wokół marki. Geneza, koncepcja, badania, PWE, 2019. Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Projekt, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Projekt - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CELE PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z koncepcją marketingu. C2. Wypracowanie umiejętności postępowania zgodnie z założeniami działalności marketingowej. C3. Wypracowanie umiejętności reagowania na sytuację rynkową przedsiębiorstwa poprzez instrumenty marketingowe. |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student posiada wiedzę na temat zasad funkcjonowania rynków. 2. Student posiada ogólną wiedzę na temat zasad funkcjonowania przedsiębiorstw. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Ph.Kotler, Marketing, Wyd.Rebis, 2020. 2. Marketing w erze technologii cyfrowych, pod red. B.Gregor, D.Kaczorowska-Spychalska, Wyd.PWN, 2018. 3. M.Gregory, Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczcecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, nr 32 (777). 4. K.Łazorko, Zarządzanie marketingiem w turbulentnym otoczeniu w: Marketing kreatywny – sztuka czy manipulacja? pod red. A.Niedzielska, J.Pikuła Małachowska, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2021. Literatura uzupełniająca: 1. Ph.Kotler, H.Kartayaja, I.Setiawan, Marketing 4.0, Wyd. MT Biznes, 2017. 2. K.Ratman, Marketing wczoraj i dziś, w: Marketing kreatywny – sztuka czy manipulacja?, pod red. A.Niedzielska, J.Pikuła Małachowska, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2021. 3. A.Pabian, Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wyd. Diffin, 2008. 4. R.Cialldini, Wywieranie wpływu na ludzi, Wyd. GWP 2016. 5.M.Skorek, Społeczność wokół marki. Geneza, koncepcja, badania, PWE, 2019. Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.