Strategie promocji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D1-SP-ZDMP-05 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Strategie promocji |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmiotu obowiązkowe - Zarządzanie I st. sem. 5 ZDMP |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
8.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Skrócony opis: | |
Pełny opis: | |
Literatura: | |
Efekty uczenia się: | |
Metody i kryteria oceniania: |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-03 - 2017-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Urbańska | |
Prowadzący grup: | Jolanta Urbańska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-02 - 2018-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-29 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
C1. Przedstawienie i omówienie roli promocji jako kluczowego elementu marketingu mix C2. Charakterystyka klasycznych i dodatkowych elementów promocji mix C3. Zapoznanie z praktycznymi aspektami realizacji polityki promocji przez przedsiębiorstwo |
|
Pełny opis: |
1. Student potrafi wyjaśnić na czym polega istota promocji i jej rola jako kluczowego elementu marketingu mix 2. Student potrafi scharakteryzować podstawowe elementy promocyjnego mix 3. Student zna podstawowe techniki i strategie reklamy 4. Student potrafi wyróżnić cechy charakterystyczne sprzedaży bezpośredniej i dodatkowej 5. Student potrafi określić istotę i znaczenie działań Public Relations w przedsiębiorstwie |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pabian A., Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wyd. Difin, Warszawa 2008 2. Drzazga E., Systemy promocji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2006 3. Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2002 4. Davis A., Public relations, PWE, Warszawa 2007 5. Marczak M., Boguszewicz-Kreft M., Promocja usług, CeDeWu, Warszawa 2015. 6. Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M., Marketing: koncepcje - strategie – trendy, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2015. Literatura uzupełniająca: 1. Leszczyński G., Pilarczyk B., Relacje na rynku business to business, rozwój, wartość, komunikacja, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego, Wydawnictwo UE, Poznań 2012. 2. Grzegorczyk A., Reklama, PWE, Warszawa 2010 3. Gruszkowski T. Podręcznik reklamy, Wyd. WIG-Press, Warszawa 2000 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-01-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
C1. Przedstawienie i omówienie roli promocji jako kluczowego elementu marketingu mix C2. Charakterystyka klasycznych i dodatkowych elementów promocji mix C3. Zapoznanie z praktycznymi aspektami realizacji polityki promocji przez przedsiębiorstwo |
|
Pełny opis: |
1. Student potrafi wyjaśnić na czym polega istota promocji i jej rola jako kluczowego elementu marketingu mix 2. Student potrafi scharakteryzować podstawowe elementy promocyjnego mix 3. Student zna podstawowe techniki i strategie reklamy 4. Student potrafi wyróżnić cechy charakterystyczne sprzedaży bezpośredniej i dodatkowej 5. Student potrafi określić istotę i znaczenie działań Public Relations w przedsiębiorstwie |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pabian A., Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wyd. Difin, Warszawa 2008 2. Drzazga E., Systemy promocji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2006 3. Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2002 4. Davis A., Public relations, PWE, Warszawa 2007 5. Marczak M., Boguszewicz-Kreft M., Promocja usług, CeDeWu, Warszawa 2015. 6. Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M., Marketing: koncepcje - strategie – trendy, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2015. Literatura uzupełniająca: 1. Leszczyński G., Pilarczyk B., Relacje na rynku business to business, rozwój, wartość, komunikacja, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego, Wydawnictwo UE, Poznań 2012. 2. Grzegorczyk A., Reklama, PWE, Warszawa 2010 3. Gruszkowski T. Podręcznik reklamy, Wyd. WIG-Press, Warszawa 2000 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Pikuła-Małachowska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie roli promocji jako kluczowego elementu marketingu mix C2. Charakterystyka klasycznych i dodatkowych elementów promocji mix C3. Zapoznanie z praktycznymi aspektami realizacji polityki promocji przez przedsiębiorstwo |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić na czym polega istota promocji i jej rola jako kluczowego elementu marketingu mix 2. Student potrafi scharakteryzować podstawowe elementy promocyjnego mix 3. Student zna podstawowe techniki i strategie reklamy 4. Student potrafi wyróżnić cechy charakterystyczne sprzedaży bezpośredniej i dodatkowej 5. Student potrafi określić istotę i znaczenie działań Public Relations w przedsiębiorstwie |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Pabian A., Promocja. Nowoczesne środki i formy, Wyd. Difin, Warszawa 2008 2. Drzazga E., Systemy promocji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2006 3. Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2002 4. Davis A., Public relations, PWE, Warszawa 2007 5. Marczak M., Boguszewicz-Kreft M., Promocja usług, CeDeWu, Warszawa 2015. 6. Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M., Marketing: koncepcje - strategie – trendy, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2015. Literatura uzupełniająca: 1. Leszczyński G., Pilarczyk B., Relacje na rynku business to business, rozwój, wartość, komunikacja, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego, Wydawnictwo UE, Poznań 2012. 2. Grzegorczyk A., Reklama, PWE, Warszawa 2010 3. Gruszkowski T. Podręcznik reklamy, Wyd. WIG-Press, Warszawa 2000 * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-29 |
Przejdź do planu
PN WYK
CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Arnold Pabian | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska, Arnold Pabian | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Niedzielska | |
Prowadzący grup: | Anna Niedzielska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.