SPOSOBY OCENY ( F – FORMUJĄCA, P – PODSUMOWUJĄCA)
F1. Zadania projektowe
F2. Prezentacja wykonanych zadań
EU 1
(2)-Student nie potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy
(3)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, ale nie wie jak go stosować
(4)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, zna jego zastosowania
(5)-Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing internetowy, wie jak go stosować, podaje przykłady samodzielnie
EU 2
(2)-Student nie potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci
(3)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci, ale bez rozszerzeń
(4)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci wraz z ich subformami
(5)-Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu w sieci, podaje przykłady, jest aktywny
EU 3
(2)-Student nie potrafi stworzyć layout strony internetowej
(3)-Student potrafi stworzyć najprostszy layout strony internetowej
(4)-Student potrafi stworzyć layout strony internetowej, która ma elementy marketingowe
(5)-Student potrafi stworzyć layout strony internetowej z kompozycją elementów i uzasadnieniem marketingowym
EU 4
(2)-Student nie ma wiedzę analityczną pozwalającą ocenić strony w sieci
(3)-Student potrafi zanalizować strony w sieci na podstawowym poziomie
(4)-Student potrafi zanalizować strony w sieci na poziomie elementów marketingu sieciowego
(5)-Student prezentuje wiedzę analityczną pozwalającą ocenić strony w sieci, potrafi ocenić elementy i ich skuteczność
EU 5
(2)-Student nie wie co to jest marketing szeptany
(3)-Student prezentuje proste sposoby zastosowania marketingu szeptanego
(4)-Student prezentuje plany zastosowania marketingu szeptanego
(5)-Student prezentuje plany zastosowania marketingu szeptanego w sposób formalny, przemyślany i zgodny ze strategią firmy
EU 6
(2)-Student nie wie co to jest plan działań marketingowych w sieci
(3)-Student tworzy prosty plan działań marketingowych w sieci oparty na prostych elementach
(4)-Student tworzy plan działań marketingowych w sieci
(5)-Student tworzy plan działań marketingowych w sieci w oparciu o strategię i rodzaj firmy
|