Marketing internetowy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WZ-Z-D2-MI-MZP-E-04 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing internetowy |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
WZ Przedmioty obowiązkowe Zarządzanie II stopień sem 4. PiZMSP WZ Przedmioty obowiązkowe Zarządzanie II stopień sem 4. ZMDP |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
5.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Sem. letni roku 2011/2012" (zakończony)
Okres: | 2012-02-20 - 2012-06-15 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-20 - 2017-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Edward Chrzan | |
Prowadzący grup: | Edward Chrzan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych czynników wpływajacych na marketing internetowy. C2. Charakterystyka metod korzystania z marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa C3. Przedstawienie form marketingu internetowego WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć wizualizacje reklamowe. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student prezentuje plany zastosowania marketingu w firmie 6. Student interpretuje formy i metody reklamy. 7. Student tworzy plan działań marketingowych. |
|
Pełny opis: |
WYKŁADY 1. Wprowadzenie do przedmiotu. Przedstawienie podstawowych pojęć i terminów związanych z marketingiem internetowym.2h 2.Zaprezentowanie segmentów w marketingu internetowym.2h 3.Omówienie wpływu promocji w sieci na człowieka.2h 4.Prezentacja stron internetowych i ich ocena.2h 5. Omówienie funkcjonalności stron internetowych.2h 6. Omówienie pożądanych efektów dla stron.2h 7.Prezentacja podstawowych form marketingu w sieci.2h 8.Przedstawienie przykładów reklam w internecie.2h 9. Omówienie elementów graficznych istotnych w marketingu internetowym.2h 10. Przedstawienie planu marketingu sieciowego.2h 11. Omówienie elementów planu marketingu sieciowego.2h 12. Wyjaśnienie pojęcia marketingu szeptanego.2h 13. Omówienie skutecznych metod dla marketingu szeptanego.2h 14. Budowa planu marketingu szeptanego.2h 15. Podsumowanie zajęć.2h ĆWICZENIA 1.Wprowadzenie do przedmiotu. Przedstawienie podstawowych pojęć i terminów związanych z marketingiem internetowym.1h 2.Określanie segmentów na rynku.1h 3.Ćwiczenia z zakresu wpływu promocji w sieci na człowieka.1h 4.Omawianie stron internetowych przez studentów.1h 5.Ocena funkcjonalności stron internetowych.1h 6. Badanie skuteczności reklamy, projekt badawczy.1h 7. Prezentacja podstawowych form marketingu w sieci przez studentów.1h 8. Wyszukiwanie i ocena przykładów reklam w internecie.1h 9. Omawianie elementów graficznych istotnych w marketingu internetowym.1h 10.Praca nad planem marketingu sieciowego.1h 11. Konstrukcja elementów planu marketingu sieciowego.1h 12. Tworzenie podstaw dla marketingu szeptanego.1h 13. Omówienie skutecznych metod dla marketingu szeptanego.1h 14.Budowa planu marketingu w sieci. Projekt.1h 15. Podsumowanie zajęć. Ocena projektów.1h |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017 Uzupełniająca: 1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006. 2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004. 3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-06-10 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych czynników wpływajacych na marketing internetowy. C2. Charakterystyka metod korzystania z marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa C3. Przedstawienie form marketingu internetowego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć wizualizacje reklamowe. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student prezentuje plany zastosowania marketingu w firmie 6. Student interpretuje formy i metody reklamy. 7. Student tworzy plan działań marketingowych |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017 Uzupełniająca: 1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006. 2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004. 3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-06-12 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - zaliczenia lub końcowy przedmiotu Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych czynników wpływajacych na marketing internetowy. C2. Charakterystyka metod korzystania z marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa C3. Przedstawienie form marketingu internetowego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć wizualizacje reklamowe. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student prezentuje plany zastosowania marketingu w firmie 6. Student interpretuje formy i metody reklamy. 7. Student tworzy plan działań marketingowych |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017 Uzupełniająca: 1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006. 2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004. 3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-06-10 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych czynników wpływajacych na marketing internetowy. C2. Charakterystyka metod korzystania z marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa C3. Przedstawienie form marketingu internetowego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć wizualizacje reklamowe. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student prezentuje plany zastosowania marketingu w firmie 6. Student interpretuje formy i metody reklamy. 7. Student tworzy plan działań marketingowych |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017 Uzupełniająca: 1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006. 2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004. 3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-06-14 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Skrócony opis: |
CEL PRZEDMIOTU C1. Przedstawienie i omówienie podstawowych czynników wpływajacych na marketing internetowy. C2. Charakterystyka metod korzystania z marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa C3. Przedstawienie form marketingu internetowego |
|
Pełny opis: |
WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student potrafi wyjaśnić co to jest marketing. 2. Student potrafi wymienić podstawowe formy marketingu. 3. Student potrafi stworzyć wizualizacje reklamowe. 4. Student prezentuje wiedzę analityczną i badawczą. 5. Student prezentuje plany zastosowania marketingu w firmie 6. Student interpretuje formy i metody reklamy. 7. Student tworzy plan działań marketingowych |
|
Literatura: |
Podstawowa: 1. Królewski J., Sala P., E-Marketing.Współczesne trendy. Pakiet Startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. 2. Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wyd. Agnieszka Kasprzak, Warszawa 2016. 3. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0,MT Biznes, Warszawa 2017 Uzupełniająca: 1. Frąckiewicz E.: Marketing Internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2006. 2. Adamczyk A., Gębarowski M., Kandefer M.: Internet w marketingu. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Rzeszów 2004. 3. Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie. Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2003. * Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sławomir Kowalski | |
Prowadzący grup: | Sławomir Kowalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Częstochowska.