WZ Przedmioty obowiązkowe Zarządzanie II stopień sem 4. ZMDP (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2011/2012L - Sem. letni roku 2011/2012 2015/2016L - Semestr letni 2015/2016 2016/2017L - Semestr letni 2016/2017 2017/2018L - Semestr letni 2017/2018 2018/2019L - Semestr letni 2018/2019 2019/2020L - Semestr letni 2019/2020 2020/2021L - Semestr letni 2020/2021 2021/2022L - Semestr letni 2021/2022 2022/2023L - Semestr letni 2022/2023 2023/2024L - Semestr letni 2023/2024 2024/2025L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2011/2012L | 2015/2016L | 2016/2017L | 2017/2018L | 2018/2019L | 2019/2020L | 2020/2021L | 2021/2022L | 2022/2023L | 2023/2024L | 2024/2025L | |||||
WZ-Z-D2-MGiL-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
WZ-Z-D2-MI-MZP-E-04 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Sem. letni roku 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||
WZ-Z-D2-MMiS-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie studentów z zasadami, metodami i narzędziami oddziaływania marketingu samorządowego na docelowe audytoria krajowe i międzynarodowe. C2.Wykształcenie u studentów umiejętności posługiwania się zasadami, metodami i narzędziami oddziaływania marketingu samorządowego na docelowe audytoria krajowe i międzynarodowe. |
|
||||||||||||
WZ-Z-D2-MS-MZP-E-04 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Sem. letni roku 2011/2012
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||
WZ-Z-D2-PdEDiPP-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
WZ-Z-D2-SD-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
WZ-Z-D2-ZPP-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||||
WZ-Z-D2-ZRP-04 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2015/2016
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CEL PRZEDMIOTU C1. Zapoznanie z procesem rozwoju zawodowego i osobistego pracowników C2. Zapoznanie z zaletami i ograniczeniami stosowanie różnych metod i technik rozwoju pracowników 2. WYMAGANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I INNYCH KOMPETENCJI 1. Student zna podstawy zarządzania. 2. Student posiada podstawową wiedzę z psychologii i socjologii. 3. Student rozumie podstawowe mechanizmy grupowe. 4. Student posiada wiedzę na temat podstaw mikro i makro ekonomii. |
|
||||||||||||