Literatura podstawowa
1. Adamczyk J., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw. Teoria i praktyka. PWE, Warszawa 2009
2. Olejniczak-Szuster K., Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2021
3. Olejniczak K., Społeczna odpowiedzialność a kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2012
4. Paliwoda-Matiolańska A., Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, C. H. Beck, Warszawa 2014
5. Żemigała M.: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, budowa zdrowej, efektywnej organizacji, Wolters Kluwer Polska Sp.z.o.o, Kraków 2007
Literatura uzupełniająca:
1. Buglewicz K., Społeczna odpowiedzialność biznesu: nowa wartość konkurencyjna, PWE, Warszawa 2017
2. Bartkowiak G., Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie teoretycznym i empirycznym, Diffin, Warszawa 2011
3. Social Responsibility of Organizations: CSR 1.0, CSR 2.0 and what's next? Ed. Magdalena Rojek-Nowosielska, Publishing House of Wroclaw University of Economics, Wroclaw 20
4. Wyzwania i perspektywy przedsiębiorczej organizacji. Przedsiębiorczość akademicka, IT, CSR. T.3, red. nauk. Skowron-Grabowska B., Brendzel-Skowera K., WWZP, Częstochowa 2015
5. Wyzwania i perspektywy przedsiębiorczej organizacji. Koncepcje i metody zarządzania. T.2, red. nauk. Łukasik K., Puto A., WWZP, Częstochowa 2017
6. Wyzwania i perspektywy przedsiębiorczej organizacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu. Zrównoważony rozwój. Strategie zarządzania. T.2, red. nauk Olejniczak-Szuster K., Królik R., WWZP, Częstochowa 2018
Publikacje zwarte dostępne w zasobach bibliotecznych Politechniki Częstochowskiej, w przypadku ich braku możliwość wypożyczenia międzybibliotecznego.
|